Recenze (505)
Zrozen k zabíjení (1947)
Toto je film pre fajnsmekrov noiroviek. Posuva zaner do este temnejsej roviny - takmer ziadna sympaticka postava, ak si samozrejme odmyslime skvele sukromne ocko. 7/10
Útěk ze Sibiře (2010)
Tento film tahaju predovsetkym dva fakty: ze bol natoceny podla skutocnej udalosti a skvely herecky vykon Colina Farrella. Trochu zdlhave, ale taky je predsa zivot. Osobne davam trochu viac prednost podobne ladenemu filmu, Biele Peklo. 7/10
Star Trek: Do temnoty (2013)
Uspesne pokracovanie jednotky. Malo to vsetky prvky dobreho star treku: dotahovacky medzi Spokom a Kirkom, poriadneho zloducha a samozrejme dostatok akcie. Takze spokojnost, myslim ze restart serie sa ubera spravnym smerom. 8/10
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Konecne po dlhych 8 rokoch cakania dalsi poriadny film s Tomom Cruisom. Ziaril v 90 rokoch a na zaciatku milenia, ale v poslednej dobe som od neho dobry film nevidel. Tato rola mu vsak dokonale sadla. Vyvazeni dej, optimalna davka akcie, poriadny zaporak, a k tomu Tom Cruise vo forme, no co viac si mozme zelat. 8/10
Dokonalý svět (1993)
Perfektna road movie, takmer ako otec so synom na vylete. Kevin Costner vystruhal jednu zo svojich najsympatickejsich roli, napriek tomu, ze hral zapornu postavu. Velmi pohodovy filmik. 8/10
Být či nebýt (1942)
Tak toto bola od Lubitscha frajerina. Takto si kopnut do nacistov a este na vrchole ich moci. Vtipna inteligentna komedia, ktora mi velmi pripomenula Wilderov Stalag 17. Aspon viem od koho sa majster ucil. 9/10
Pokání (2007)
Romanticka drama v europskej rezii, ktora ma prepracovany scenar a silne smutny koniec. Nadpriemer medzi sucasnymi romantickymi filmami. 7/10
Ve službách papeže (1965)
Suboj vole dvoch velkych historickych osobnosti, stelesnene skvelym hereckym vykonom oboch hlavnych protagonistov. Je fasinujuce pozerat sa ako vznikalo jedno z vrcholnych diel renesancie. Paradoxne na tom je ze Michelangelo to vobec nechcel malovat a nakoniec to bolo jedno z jeho najlepsich diel. 9/10
Za zvuků hudby (1965)
Tento film som si pozrel najma kvoli hodnoteniu. A spravil som dobre, I ked som to chcel po pol hodine vypnut, lebo ma to z pociatku az tak nechytilo. Postupne som tomu prisiel na chut a dokonca sa mi zacala pacit aj hudba. Kedze sa k tomu este pridala historicka vsuvka a to ze to bolo na zaklade skutocnej udalosti tak musim skonstatovat, ze to bol jeden z najlepsich muzikalov aky som videl. 9/10
Začalo to jedné žhavé noci (2001)
Lahka cierna komedia, ktora ale rozhodne nesklame. Viackrat som sa zasmial a bolo tam par fakt podarenych scen. Potesila aj odvolavka na Douglasov Volny Pad. 8/10