Recenze (93)
Michael Jackson: Nedokončená show (2010)
"Jen já jsem dal dohromady všechny dokumenty o králi popu." Záběr na chlapíka s notebookem stále a stále dokola je poněkud nudný!
Můj soused Totoro (1988)
Totora bych taky chtěla potkat :)
Hledá se táta a máma (2010) (pořad)
Tohle je bizár, jasných 5*.
Chlapi sobě (2004) (seriál)
Také moc nechápu tak vysoké hodnocení. Není to nejhorší ale pro pobavení znám lepší seriály.
Rabbits (2002)
Something´s wrong... Vůbec nevím KOLIK mám dát hvězdiček :-O Marně jsem se snažila najít jakousi návaznost mezi dialogy... teda spíše monology. Do toho stále ta samá opakující se hudba. Připadala jsem si jak v transu ze kterého mě vytrhla dveřová lekačka.
Sedm (1995)
Kráasný, vibrující, domov. ha ha ha... HA HA HA
Město bohů (2002)
Wáu. Mám ráda filmy, které se "něčím" odlišují od ostatních a tenhle snímek to pro mě splnil skoro ve všech bodech. Byl to pohled na jiný styl života než jsme zvyklí - krev, malé děti se zbraněmi, drogy, pouliční gangy... + úžasná atmosféra - to vše se spojilo a dalo za vznik tomuhle skvělému filmu :o)
Vymítač ďábla (1973)
Mám ráda starší horory. Zpočátku však vleklejší děj, bát jsem se mohla jen scén z pokoje a ty nadávky mě spíše vybízely ke smíchu...
Pokoj 1408 (2007)
Být na Michaelově místě, jsem blázen do konce života...
Poslední dům nalevo (2009)
2* a tričtvrtě... myslím, že se to trochu protahovalo...