Recenze (93)
ČT Live - Nightwork (2010) (koncert)
Nightwork jsou prostě skvělí :-)
Cesta do fantazie (2001)
Naprosto skvělé. Miyazaki má tak úžasný smysl pro detail! Všecky "příšerky, duchové a bohové" ťuťuťu :-)
Dokonalý svět (2010) (seriál)
Souhlasím s @movie. Čekala jsem přesně tohle hodnocení už jen proto, že to vyprodukovala NOVA. Ale přijde mi to v pohodě vtipný seriál na úrovni.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Všechny komentáře k tomuhle filmu už byly napsány, takže není co dodat. Naprosto skvělý film :-) !
Tak neváhej a toč! (1995) (pořad)
Smát se cizímu neštěstí mi po čase připadalo divné...
Jack a stonek fazole (2001) (TV film)
Podle hodnocení průměrný film. Ale já ho žrala. Jako malá jsem to znala skoro nazpaměť. Bylo to pro mě něco naprosto nového a odlišného. Prostě super! Když si to pouštím teď tak - Nostalgie :-)
Někdo to rád blond (2004)
Souhlasím s Winnfield(em). Pohodová oddychovka u které jsem se pobavila. Spoustu vtipných scén si pamatuju dodnes :-)
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Umí lidi oklamat a to je hlavní ne :P?
Talentmania (2010) (pořad)
Panebože. Myslím, že líp by udělali kdyby tohle vůbec nevzniklo a nechali by primě originální pořad.
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Já se taky bavila :D Bylo to jak dům voskových figurín a kreatur :D Panebože to je opravdu složení!