Recenze (93)
REC (2007)
Wow Tohle se mi hodně líbilo :o) Třeba už tím, že to byl první španělský horor, který jsem viděla... Taky se mi líbilo , že se natáčelo dá se říct pořád, takže to nabudilo dojem opravdové reportáže, která se později změní v hrůzu. Jó a taky jsem se naučila pár ostřejších španělských slovíček, které tam občas padaly :D Místy jsem se fakt bála :P
SpongeBob v kalhotách: Film (2004)
Tak ty myslíš... že zdržuju? AAAAAAAAAA Mindy!!! Patrik je také skvělý, scéna s pytlíkem s magickými větry je užasná jako celý tenhle film.
Pan Osamělý (2007)
Byl to podivný film. Byl by to i dobrý nápad, ale po chvíli jsem se začala nudit a jednu hvězdičku dávám jen za Michaela Jacksona.
Dilbert (1999) (seriál)
Vystřihuju si i ty minikomiksy z novin...u některých se opravdu válím po zemi :o)
Princezna Mononoke (1997)
Japonské animánky zrovna dvakrát nemusím ale když to běželo jedno sobotní ráno tak jsem to skoukla a výsledek byl lepší než jsem očekávala...
Kanibalové (1980)
Hm, nechutné.
Krtek fotografem (1975)
Kdyby krtek pořád nebulel měl by i tu pátou hvězdičku :P
Tip a Tap (1971) (seriál)
Dobrou noc strýčku Fido ... to si pamatuji dodnes : )
Mlha (2007)
Dobře NECHUTNÝ horor s pěknýma příšerkama. (Připomínaly ty ze hry Half-life :-) btw...takový konec jsem nečekala :-O
Halloween (2007)
Dost drsný a krvavý masakr... :-O