Recenze (86)
Legenda o Kolovratovi (2017)
Co je dneska za den? Pátek. V pátek ale nemůžu zemřít! Tak je sobota.
Železná srdce (2014)
Mně v tom tanku prostě chyběl pes...:-)
Transformers 3 (2011)
Pokud jsem puvodne "dvojku" ocenil 4*, tak jsem musel mit nejake dusevni zatmeni. Treti Transformeri jsou az na prisernou Huntington minimalne o tridu vys, takze neni co resit:)
Klíč k minulosti (2010)
Muj pohled je zrejme zkresleny nedavnym shlednutim snimku Odsun, a tak mi Sarin klic pripominal spise televizni formu na stejne tema. Film postrada silne momenty, respektive je divakovi predklada v nikterak srdceryvne tonine. Suma sumarum film o vaznem tematu, ktery ale rychle vysumi do ztracena.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Od prvotniho mirneho zaujeti pres narustajici zajem s kazdym dalsim dilem, az po frenetickou zaverecnou tretinu serie, ktera vam neda spat. Vynikajici zalezitost.
Doktor od jezera hrochů (2010)
Kdyby se tohle veledilo neprezentovalo jako komedie, pak by to mozna alespon na jednu frcku bylo. K placi to neni a k smichu uz vubec ne.
Hon na čarodějnice (2011)
Za tri s odrenym konecnikem, opakovat netreba.
Veni, vidi, vici (2009)
Veni, vidi...et vomere. Cameo Karla von Gott tomu dalo tu pomyslnou posledni ranu z milosti.
Trade (2007)
Jeste tak do pulky filmu ziskava film kladne body za prostredi a tema, ve druhe polovine tomu da ovsem scenarista poradne na prdel:-/ "maly spoiler" > ani ono nevyrcene poznani otce a dcery zaverecnemu dramatu bohuzel nic neprida.
Umění lhát (2009)
Takhle zazdit takhle dobrej napad je opravdu umeni. Asi jako napsat nejnudnejsi scenar k tak zajimavemu tematu jako byla black plague ve 14st.:)