Recenze (86)
Divoké vlny (2007)
Obrazově malebné, příběhově prázdné a až k uzoufání nudné. Tenhle animák alespoň pro mě nemá žádný šmrnc.
Já, legenda (2007)
Kolikrát už jsme sledovali, jak udělali "soudruzi" někde chybu a následkem toho to s naším lidstvem dopadlo více či méně bledě. Některé katastrofické náměty jsou pak ryze úsměvné, u jiných už pořádně zamrazí. Přiznám se, že virologická mutace je přesně to, co prostě jednou přijít musí. Snad ne hned příští rok, ale jednou se to stane. A pak po nás zůstanou možná skutečně jen Legendy. 4*
Východní přísliby (2007)
Krom možná až příliš otevřeného (neuzavřeného) závěru nemám nic, co bych vytknul. Nicméně režisér má dost živné půdy na možné volné navázání příběhu. Herecký výkon Viggo Mortensena byl jeden z nejlepších, které jsem kdy viděl.
Sexy Pistols (2006)
Neskutečně fádní a dějově nablblý film, jenž ze samého dna propadliště vytahují pouze a jedině půvaby dvou hlavních protagonistek, z nichž zejména Penelópe není k nakousnutí, ale rovnou k sežrání:-)
Zlatý kompas (2007)
Čekal jsem trochu víc - spíš o hodně víc. Snad se druhého dílu ujme někdo, kdo bude schopen nabídnout trochu složitější příběhovou podívanou. Kašlete na děti, více temna, chaosu a intrik:)
Rocky Balboa (2006)
Přes tradičně přihlouplé dialogy se Rocky Balboa loučí se vztyčenou hlavou. Smekám před Stallonem, do čeho všeho se on ve svém věku stále neváhá pouštět...:)
Václav (2007)
Vzhledem k filmovému odpadu, který na nás chrlí čeští tvůrci působí Václav jako jednooký mezi slepými. Přidat snímku na dramatičnosti, byla by to bomba. Takhle mi to vychází někde okolo 70% a přikloním se k vyšší sazbě.
28 dní poté (2002)
Již to tu padlo, ale celý film je víceméně poctou slavné knihy Johna Wyndhama "Den trifidů", líčící postapokalyptickou vizi, kdy přežije jen pár vyvolených a ti se musí sakra ohánět, aby se nepřidali k ostatním "nevyvoleným". Výše uvedené knižní dílo patří nejen k mým nejoblíbenějším fikcím, ale literárním dílům vůbec. K filmu samému nemám námitku až k momentu vojenské základny, kde vše již trošku drhne a působí místy hodně nerealisticky. Přesto dávám nadprůměrné 4*
Královna Alžběta: Zlatý věk (2007)
Snad jedinou výtku bych měl ke ztvárnění památné námořní bitvy u Calais, kde neporazitelná španělská Armada konečně dostala na frak. Z té film ukazuje pouze drobné střípky bez většího zaujetí. Jinak je to bez námitek a za plný počet.
Žába k zulíbání (2002)
Typický Nova blockbuster pro páteční večer. Nikdy více.