Recenze (47)
Amazing Spider-Man (2012)
Nikdy jsem si nemyslela, že je možno udělat Spidermana tak nudně. Nudila jsem se od začátku až do konce, hlavní představitel mi byl vysoce nesympatický a nehodil se na Spidermana ani za mák...
Haló (2012) (pořad)
Hodnocení tohoto pořadu mě dost překvapuje - po silvestrovské půlnoci jsme přepli tv program a u Haló jsme vydrželi skoro hodinu a půl :-) Velmi zvláštní humor, když to srovnám s českými "perlami" typu Tele tele, musím hodnotit hodně vysoko. A dovolím si tvrdit, že jinak jsme na humor dosti nároční a rozhodně se nesmějeme všemu....nám se to prostě líbilo, je to takové osvěžující :-) Věštění z pexesa, Štěněk Hrstka a "Les je sviňa" vedou.
Letadla, vlaky, automobily (1987)
Vůbec nevím, co bych vytkla :-) Martin a Candy se skvěle doplňují, charaktery jim sedly jak "prdel na hrnec" a docela se divím, že tenhle film není profláklejší, neboť scénář i obsazení je naprosto perfektní a smát se budete hodně :-)
Hněv Titánů (2012)
Uznávám, že do dějin kinematografie se film asi nezapíše, nicméně já se v kině bavila a bavila jsem se celých 99 minut. Pro mě lepší než "jednička".
A-Team: Poslední mise (2010)
Není to tak dávno, co jsem to viděla...a už si vůbec, ale vůbec nepamatuju, o čem to bylo. A to není dobré.
Kostka (1997)
Vděčné a napínavé téma, na nízkorozpočtový film poměrně dobré efekty. Nudit se nebudete, za zhlédnutí stojí každopádně. Dvojce (Hypercube) se ale vyhněte obloukem...
Kostka 2 - Hyperkrychle (2002)
Ježiši, toto bola konina :-) Katastrofální scénář, kamera, všecko. Postavy otřesné, buď nevýrazné, nebo maximálně otravné. Efekty směšné (závěrečná animace ála PC spořič). Jeden z nejhorších filmů, co jsem kdy viděla. Kravina. Trapárna. Pardon :-)
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
"Lepší měkký játro než tvrdý játro". To pan Babica asi zná z vlastní zkušenosti. Jeho játra bych teda vidět nechtěla.
Ulice (2005) (seriál)
Na první díly se ještě dalo koukat, ale pak už nikoliv.
Pearl Harbor (2001)
Tak velkolepé, tak americké. Kýč.