Recenze (49)
Zamilovaný Shakespeare (1998)
Já smekám, vynikající, dokonalé, bezchybná režie, geniálně odehrané, pro mě nepředvídatelný příběh, pořád jsem čekal, že zustanou hlavní postavy snímku spolu ale tak se nestalo. Film si mě dokázal získat, zůstal jsem sedět jak zařezaný a v pohodě jsem si film vychutnal až do konce. Dokázal mě rozesmát, ale také mi dokázal vyhnat slzy do očí, zkrátka pro mě snímek, kterému já nemám co vytknout a proto mu dávám plný počet ***** BRAVO!!!
Duch (1990)
velice okouzlující snímek a herecké výkony. Tenhle film je prostě klasika a já se ho nemůžu nabažit
The Trip (2002)
Okouzlující podívaná, film mě mile překvapil. Vůbec jsem nečekal něco takového, příjemné kouzlo, ja jsem si film užíval úplně se vší parádou. prostě jsem jen seděl a nedutal, příběh je slušně prokladaný dobovými hyty, což bylo příjemné a já nemám nic co mu vytknout.
Mimzy (2007)
Tento film mi tak trochu učaroval. Když jsem viděl ukázky v televizi, řekl jsem si že to zas bude nějaké sci-fi béčko pro děti.... ano, pro děti to je, ale určitě ne jen pro ně a už daleko to není jen nějaké sci-fi béčko. Já si flm užíval na plno každou minutou.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
taková průměrná moderní pohádka pro děti a ty starší, zajímavý námět, kamera byla dobrá a celkem zajímavé bylo potkat UMU THURMAN jako meduzu
Billy Elliot (2000)
Já nemám slov.... Jamie Bell je prostě Jamie Bell, obdivuhodný výkon už v takovém věku.
Zkrocená hora (2005)
Tak toto je prostě klasika, asi jeden z nej filmů co kdy LEE režíroval. K tomuto snímku neni co dodat, protože je dokonalý, dokonale zrežírovaný, parádní kamera, vynikající námět, až neuvěřitelně perfektní výkony GYLLENHAAL a LEDGER(škoda jeho smrti, takových charakterů je málo) i HATHAWAY tentokrát ušla a jak já říkám... každý má nárok na nejakou tu srdcovku... tak tohle je ta má zaslouženě plné hodnocení. Vřele doporučuji
Na sv. Valentýna (2010)
Celkem pohodová romantická komedie na večer k žehlení, nebo k něčemu takovému.Takový ansábl filmových hvězd jsem už delší dobu neviděl. Někteří překvapili, nekteří zas ne. Zvláštní námět, dobré hlášky,(scéna na hřbitovním kině) - nešlapat na lidi, šlapat na trávu:-D. doporučuji
Jen přes její mrtvolu (2008)
celkem slušná komedie,,, já sem se nachlámal, že mě ještě ted bolí břicho, pravda je to kravina ale o to víc se smějete
Listopadová romance (2001)
Tento snímek se mi celkem líbil. Je v něm(podle mého) kouzlo osobnosti. Reevese vůbec nemusím, ale v tomto snímku mi docela sednul a Theron byla jako vždy okouzlující. Pro mě příjemný příběh o životních hodnotách který je krásně romantický ale přitom i smutný, byl celkem předvídatelný ale to mi vůbec nebránilo vychutnat si ho plnými doušky