Recenze (226)
Arcane (2021) (seriál)
Skvost mezi anime
Ulice strachu – 2. část: 1978 (2021)
O stupeň lepší než první díl. Taková pocta 80tkovým slasherům.
Pekelná noc (1981)
Klasika která nikoho neurazí.
Poslední vládce větru (2010)
A to jsem si myslel, že polední vládce větrů je Bud Spencer po jeho koňských dávkách fazolí.
Blood Ties (2009)
Povedená story o reinkarnaci obětí násilných činů. Podobná filmu The first 7th night, ale zpracováním o mnoho lepší.
Mama (2013)
Nečekal jsem bůhví jakou brutalitu, ale atmosféru tenhle film navodit dokázal.
Decay (2012)
Odpad si to asi nezaslouží, ale podle mého názoru to byla ztráta času. 5% max.
Kurýr (2002)
Kvantita akce na úkor kvality příběhu. Pobavit tato akční jízda dokáže.
V pasti - Katka (2001) (TV film)
Opravdu ta holka byla v pasti.
Tajemný mnich (1965)
Skvělá kriminálka na motivy příběhu Wallace. Se skvělým rozuzlením. Klasika svého žánru. 80%