Recenze (152)
Braindead - Živí mrtví (1992)
Ulet za 5 hviezdiciek. Pre mna originalita v podani PEtra Jacksona. Uz som to videl niekolko krat a stale sa na tom zasmejem.
Ať vejde ten pravý (2008)
Na mna az prilis velky miz-mas. Scenky roztahane. Tak ci onak, prijemne straveny vecer za netradicnym dielom.
Big Lebowski (1998)
Zaujimave, ale len na 60% Herecky dobre zahrate, pocas scen "snov" hlavneho hrdinu dej len stagnoval a celkovo to bolo pre mna polozazivne a natahane.
Prokletý ostrov (2010)
Dobre zahrane, super scenar a mimoriadne chutna pointa. 90% a chvala DiCapriovi
Pan Nikdo (2009)
Zlozite, skvele zahrane, roztrhane, tazke. Vo filme sa ponuka tolko myslienok, ze urcite si ho pozriem casom este raz. Vrelo odporucam
Planeta 51 (2009)
Necakal som ziadne zazraky a prave preto mi film sadol. Pekne som si uzil sondu "psika", predatora "psika" a zombikov :) Skoda, ze toho astronauta povahovo znizili na uroven teenagera, inak mile prekvapenie.
Avatar: Legenda o Aangovi (2005) (seriál)
Moj najoblubenejsi serial. Ziadna rozpravka o dobre a zle. Tu je citit vychodne myslienky a snaha o rovnovahu. Z deju vyznieva knizna predloha, dej ju poctivo sleduje (rozdelenie na serie a knihy, a tak dalej). Serial je uceleny, nenatahuje sa ako niektore "ztratene" pokusy zo zamoria. 100%
Kniha přežití (2010)
Tazka tupost, ci uz spracovanim, alebo ideou, ktoru film nesie. Som clovek odchovany hrou ako Fallout (postapokalypticky svet), ale toto bola s prepacenim sracka, kde scenar pisal knaz, upravil ho fanatik, a nakoniec spisal technik na vizualne efekty. A verim, ze v USA sa filmu dari omnoho lepsie, ako v Europe. Cim to bude?
Dantovské peklo (2010)
Chuck Norris sa stale ma co ucit
Trable v ráji (2009)
Slaby dej, slabi herci, slaby film. Jedine Jean Reno to tam z casu na cas zobudil.