Recenze (312)
Sejdeme se na Cibulce (2013) (pořad)
Nechápu jak někdo může Pana Cibulku takhle "vypískávat". Ty lidi tady občas nemají soudnost ! kultivovaný a příjemný humor...
Princezna a písař (2014) (TV film)
Mě tam v podstatě nic neurazilo, je pravda, že ani vyloženě nenadchlo i když to bylo místy poměrně vtipné. Budiž k dobru, že tam nebyly žádné příšerné digitální efekty...
Interstellar (2014)
Existují dva tipy lidí. Jedni kteří film bezmezně milují protože je to Nolan a druzí ,kteří se potřebují vymezit, tak hejtují a říkají, že se to všem ostatním líbilo jen protože to je Nolan. Ale co si budeme povídat oni taky hejtují kvůli tomu,že je to on a kdyby to byl film od někoho kdo nemá takovou auru, leštili by si nad ním bambusy. Vyserte se na obě skupiny! Neříkám, že jsem se občas na logikou něčeho v nitru nepozastavil(v kterým sci-fi taky ne). Ale kecy o nudě jsou bezpředmětný. Film je o prožitku a tady kontrast intimních scen a monumentálních výjevů z vesmíru fungoval. Spousta věcí tu byla origánálních a bavila mě.(např postava Matt Daemona)... Pocit z objevování jiných galaxii, že lidstvo vkročilo tam kde ještě nikdy nebylo mě fakt dostal asi jako v žádným jiným filmu...
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Hobbit opět nezklamal moje očekávání ! Bohužel. Byla to uplně stějná sračka jako ty předchozí díly... O čem to bylo? Záběr na velkou bitvu. Záběr na osobní souboj. Záběr na velkou bitvu.Záběr na osobní souboj.Záběr na osobní souboj.Záběr na velkou bitvu.Záběr na osobní souboj. Dobojovali. (Dlouze někdo buzerantsky čumí. Bud do krajiny nebo někomu do očí.) Záběr na velkou bitvu.Záběr na jiný osobní souboj.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Přímočará ,úderná kritiky dnešní společnosti,pod rouškou levného přisprostlého humoru, jeden z nejhlubokomyslnějších serálů vůbec, kam se na něj hrabe papežovo velikonoční poselství..... Asi nejradši mám když si Cartman hraje na dopělýho. "heleď... Jacku,to mi rve koule,víš..."
Strážci Galaxie (2014)
děj- podle kopíráku,akce- průměr,napětí-0, humor- většinou až moc infantilní, jediný čím se tohle liší od starých dobrých pohádek v sobotu ráno na Nově je vizuál,který zapadá do současného produkčního standartu... Co to zanmená pro všechny sečtělé čsfdáky? děj- ničím neurazil, akce - supééér výbuchy, napětí- jsem rád že to všichni přežili i když jsme to čekal, humor- jééé, jak tam ten strom tancoval, cha, cha, cha a ty 2 sarkastický vtipy byly fakt dobrý. Když nad tim tak přemejšlím, tak to mělo pohodovej sountrack. Kolik to mu dám? hmmm rád bych dal 5 , ale nemůžu stratit image hustolesklího týpka, budu tvrdej , tak 4.
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Koz tu bylo více než v dokumentu o rakouských pastevcích. Prdelek víc než kdyby udělali show Izer s Mládkem dohromady. A krve víc než když si pustíte greenpeace spot proti výrobě kožešinových kabátů. Co víc si přát? to vám čirou náhodou můžu říct s přesností na jednu setinu. Děj.
Tři bratři (2014)
Svěží nápady, výborná atmosféra, která se rychle mění.(některý sceny mi přišli fakt epický) výborné herecké obsazení a skvělá hudba. V těžkém kontrastu s dějovou plitkostí a roztříštěností a některými velmi velmi slabými až skoro trapnými momenty. To zakončení s karkulkou bylo pro mě křečovité, šroubovanéa možná i trošku pedofilní. Tady prostě pan Svěrák přestřelil a implantoval do českého prostředí indické tradice. Růženka ***** Karkulka *** Měsičci ****
Na hraně zítřka (2014)
Co na to říct ? Prostě to funguje ! Já bych řekl , že je to skoro srovnatelné se scifi klasikami jako Matrix nebo Predátor, jen ta doba a namlsaní chroustači filmů tento kousek nevynesou mezi kultovní... ale určitě ten film na to má...
Underworld: Evolution (2006)
...tady v tom dílu je vidět ta evoluce konceptu... Kate sice furt běhá, furt má ten fajnovej latexovej obleček ale narozdíl od předchozího dílu už nestřílí jenom do lykanů ALE i do upírů... :-) ...