Recenze (1 219)
Povídky z New Yorku (1989)
ALL STARS Team nemůže nikdy jako celek fungovat.
Seber prachy a zmiz (1969)
Woody Allen je takový Motorhead filmařiny. Všechny kousky jsou od prvního počinu takřka stejné a všechny jsou dobré.
Upgrade (2018)
Lehce béčková scifárna ve stylu nenadchne-neurazí.
Hotel Mumbai (2018)
Realisticky vystavěné bez zbytečných superhrdinů. Za mě výborné překvápko. V Bombaji jsem byl dokonce u tohoto hotelu, takže k tomu mám i osobnější vztah.
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
V rámci žánru svěží patologický větřík. I dva koroneři a jedna mrtvola můžou zahrát velké divadlo.
Jen žena (2019)
Silné téma, silný příběh, ale bohužel právě proto z toho šlo vytřískat mnohem víc, než polodokument s otevřenými kartami. Od samého začátku víme jak to dopadne a navíc mnoho důležitých okamžiků je odholeno pouze formou fotografií.
Co děláme v temnotách (2014)
Po 20 letech tu máme novou verzi Interview s upírem jako dokumentární teplouškou komedii. Zní to jako strašná chujovina, ale překvapení se stávají, takže kvituji, chválím a doporučuji dál.
Most špiónů (2015)
Budu dělat, že jsem ten konec neviděl a můžu dát po nějaké době konečně zase za bůra.
Antiporno (2016)
Kdo v tom našel to umění, nebude to mít v životě lehké.