Recenze (140)
Nevina (2021) (seriál)
Pokud si dobře vzpomínám, naposledy...a poprvé jsem dal 100% a více Sherlockovi...zde jsem...ufff...pokud přežijete prvních 5 nadprůměrných dílů, tak poslední dva...👍👍👍👍 díky Španělsko
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Do hajzlu!!!! Spuštěno jen kvůli dobré kritice. Pak se trápím u 5. Dílu,u 8. To chci vzdát, ale dojedu to dokonce, jen aby ten čas nebyl úplně promrdany... Ale pak?! 2. Série se krásně rozjela, ve 3. Jsem už byl Přílepený na Telce a 4. To jen dorazila.... Na můj vkus moc slz, duchů a gayů, jinak mazec... 79%
Skrývaná láska (2005) (TV film)
První půlka filmu se tváří, že to bude jen rádoby válečná jednohubka, kde prim hraje tak trochu jiný milostný trojúhelník... Jenže z trojúhelníku se rázem stane čtverec a hrůzy války na vás bez obalu jebou jednu zrůdnost za druhou... Film je tak strašlivý, že se na něj podívám někdy znova... 85%
Díra (2019)
Jeden z nejhnusnějších filmů, co jsem kdy viděl.... Bravo Španělsko 👍👍👍80%
Vlastníci (2019)
Česká komedie? Konverzační? A skvělá? ... Jedno velké Sci-fi se stalo skutečností... Bravo!!!... 75%
Mlha (2007)
To jako vážně????.. Jako vážně???? To sem asi totální pičus, když mám za to, že je tohle jeden z nejkokotivydementovaných filmů za poslední roky... Čau 30%
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Tady je zas chytráků 🤦♂️no jo evidentně vám nezbyl ejakulát, tak se nemůžete uspokojit nad podle mě důstojném zakončení... U mě dobrý... 75%
Terminátor: Temný osud (2019)
Konečně počin hodný Terminátora... Oceňuji skvělý casting a s klidem hodnotím 90%...Arny a Linda ve skvělé formě 👍👍👍
Sedmilhářky (2017) (seriál)
Tak to byla jednohubky rovnou z Mišelínu... Herecký koncert, skvěle napsáno, mám malý seriálový orgáč... 90%
Contratiempo (2016)
Woooow... Nádherný španělský výdup... 100%