Recenze (112)
Krvavá zásilka (2008) (amatérský film)
No, není co dodat. Autor je génius! Minimálně to, na co by si jinak česká kinematografie netroufla...
Jak jsem balil učitelku (1998)
Brilantní film, po všech stránkách. Krásně ulítlé charaktery, skvěle zvolená hudba, dobrá kamera (mimochodem Wes Anderson je obecně mistr kompozice...). Naprosto mi to sedlo.
Nejkrásnější hádanka (2008)
Troška je bastard.
Piráti ze Silicon Valley (1999) (TV film)
Skvěle odvyprávěný příběh, ze kterého jsem se opravdu hodně dozvěděl. Bill Gates je můj vzor.
Bourneovo ultimátum (2007)
Film bez slabého místa. Greengrass je prostě dokonalý režisér.
Denní hlídka (2006)
Jasných 5*, Naprosto dokonalý film. Stylový až do hrobu, dokonalý až do nebe.
Shrek Třetí (2007)
Debilní jako ostatně všichni Shrekové. Naprosto blbý film. Nic sem od něj nečekal a taky sem od něj nic nedostal.
Hulk (2003)
Pěkné, nejsilnější stránka filmu je royhodně dobrý střih a skvělé komixové cítění autora.
Ulice (2005) (seriál)
Je to horší než Hitler...
Eragon (2006)
Ještě o stupeň horší, než Dračí doupě, no fuj!