Oblíbené seriály (8)
Červený trpaslík (1988)
Simpsonovi (1989)
Tento seriál nemůžu reálně komentovat. Dívám se na něj totiž každý den. A to správný úsudek přeci jenom trochu deformuje.
Queer as Folk (1999)
Městečko Twin Peaks (1990)
Nikdy nezapomenu na poslední scénu s Kyliem Maclachlanem-ten jeho zrůdný ůsměv..Brrrrr SKVĚLÉ!
Black Books (2000)
Bernard s Mannym jsou prostě boží. Skvělý lék na špatnou náladu!
Jistě, pane ministře (1980)
Chobotnice (1984)
Když se na to dívám dnes po 15 letech oceňuju hlavně nezlomný charakter Corada a syrovost děje. Dřív mě uchvacovala hudba a depresivní atmosféra. Tak či tak, je to nervy drásající podívaná.