Poslední recenze (9)
Crazy Heart (2009)
Jeff Bridges je opravdu parádní herec, o tom není pochyb. A že letos získá s největší pravděpodobností Oscara je pocta za jeho herecký um a podle mě si ho zaslouží. Vyžilého zpěváka Bluegrassu zahrál perfektně a když připočtu i pěvecký projev, kterého je ho v tomto filmu požehnaně, jeho výkon nemá prakticky chybu. A celý film je vlastně pohodový, ubíhá pomalým tempem, jenže jsem u něj měl neustále pocit, že tohle už jsem někde viděl. Opravdu, příběh hudebníka, který už má v životě to nejlepší za sebou, když mu najednou otevře oči mladá žena kvůli které se změní, to už tu určitě někdy bylo. Nicméně jedná se o kvalitní film s absolutně klišé příběhem...
Cesta (2009)
Perfektní snímek, který se může pyšnit opravdu hutnou atmosférou, v mnohém připomínající film Stalker. Polorozpadlá šedá Amerika plná kanibalů a rabiátů je věrohodná. Viggo Mortensen mě opět přesvědčil, že umí hrát a tady mu role vyloženě sedí. I dětská role v podání Kodiho S. je velice zdařilá, takže k obsazení nemám žádné výtky. Jediné, co na filmu trošku pokulhávalo, byly tzv. flashbacky, které místo romantických chvil hlavního představitele a jeho ženy, měly spíše obsahovat události, které vedly ke zpustošení světa.
Ctihodný občan (2009)
Ctihodný občan mohl z tohoto tématu vymáčknout mnohem víc, ale takhle zůstal někde před půlkou. Velkou roli tohoto nezdaru hraje pár faktorů, například nudné dialogy, naprosto nepravděpodobné situace a v neposlední řadě i samotné postavy, kde ani jedna není sympatická a tudíž je vám v podstatě jedno, jak to dopadne.