Poslední recenze (10)
Den po dni (2023) (seriál)
Srovnání se nevyhne se seriálem Černobyl od HBO a je mu určitě zdařilým konkurentem. Dokonce v některých aspektech jsou si seriály až nápadně podobné. Zejména hudba a celkově zvuková stránka je velmi podobná a stejně tak je podobný styl budování atmosféry. Za mě tedy velké pozitivní překvapení.
Kyslík (2021)
Mám velmi rád takovéto komornější scifi. Vizuál je super. Je tam malinko cítit vibe Vesmírné Odyssey. Co ovšem celý film zabíjí je konec. Pozor spoiler. 1. Co je to za hyper spánek, kdy není potřeba kyslík? Jakože výživu musela mít zapojenou, aby přežila v hyperspánku, ale kyslík potřeba není? 2. Skutečně ji napadlo převést si kyslík z jiných nevyužitých jednotek cca 30 sekund před tím než ji měl kyslík dojít? Navíc pro celý proces převedení stačilo vydat pokyn AI ať to udělá? A AI která umí komunikovat jako člověk neumí nabídnout tak primitivní jednoduché řešení pro zachování lidského života?
Železná srdce (2014)
Vizuálně působivé. Polovina filmu byla velmi dobrá. Ovšem závěrečná, naprosto nesmyslná bitva jednoho nepojízdného tanku proti pěšímu praporu SS celý film zabíjí.