Recenze (2 228)
Mimořádný případ (1989) (TV film)
Ladislav Lakomý to celé drží svým výkonem nad vodou. Mně spíš oslovil námět, obzvlášť když mám s podobnou situací a následnými pocity zkušenost.
Do toho, do toho! (1964)
Viděla jsem jí v dětství a dnes oprášila vzpomínku na ní a snímek si pustila. Sice v ruštině, ale i tak jsem se opět skvěle pobavila.
Jeden den v Osvětimi (2015) (TV film)
Někteří lidé Osvětim a celkové vyhlazování lidí v koncentrácích berou jako část historie ( to už jsme viděli, žádné novinky,nuda), ale nechápou, že to má své následky dodnes. Říkáme si, stalo se Židi byli první , ale byli skutečně poslední? Takže kdo to bude dál ? Není v současné době Islámského šílení, tato otázka na místě ?
Deník Dity P. (2013) (pořad)
Paní Dita : ,, Já jako ženská můžu klidně řídit podnik nebo stát, klidně porodím dítě, jediné co neumím, protože to je mužská záležitost , je grilovat ". ???? Nesympatický zjev se skřehotavým hlasem a mektáním blbostí, ale vařit umí.
Mládí (2015)
Jsou filmy, které osloví , líbí se a přesto si je už nikdy nepustíte. To se rozhodně netýká ,, Mládí“, ke kterému se vracet budu (alespoň k filmu, když už to bohužel jinak nelze). Těch zážitků a prožitků zde bylo tolik, okouzlila mě kamera , pojetí, prostředí. Příběh mě pohltil, pomalu moje uvažování drtil, rozemlel na kousíčky, aby mě na úplný závěr – slepil dohromady a dokonale uklidnil. A nakonec přesvědčivé herecké výkony . Nevím zda osloví všechny věkové kategorie, čím je člověk starší, tím více jej pochopí a dostane se mu pod kůži. Třeba jak se říká - ,,zmýlená neplatí“. Tím lépe.
Pachuť smrti (1988) (seriál)
Pro mne nejlepší ze všech sérií co jsem doposud viděla, o trochu více svižnější tempo pomohlo. Kdo je vrahoun jsem do posledních chvil neuhádla. Iritoval mě pouze protivně nadabovaný Adam (J.Novotný) , zněl nějak vykleštěně. Jinak super.
Cyrano z Bergeracu (1971) (TV film)
Mě se pan Satoranský líbil - jak mužným zjevem, tak téměř civilním projevem, který ovšem nepostrádal vášeň, něhu a cit. Celé zpracování od pana Bělky je velmi povedené, spíše divadelní. Ve Vinohradském divadle jsem viděla Cyrana s Jaromírem Hanzlíkem. Taky nebyl špatný,byl úplně jiný, trochu tlačil hlasově na pilu a byl divočejší, asi aby vypadal mužněji. Musím říct, že mi více oslovila tato inscenace. Stojí za zhlédnutí, doporučuji všem , kterým nevadí černobílé neakční zpracování a spíše hledají krásu slova :-)
Stážista (2015)
Než vlezete do kina zvedněte ruku, nejlépe pravou a přísahejte - vypínám mozek. Pak nebudete řešit díry ve scénáři, křečovitou Anču, ale necháte se unášet příjemným šarmem stárnoucího gentlemana s kapesníkem. Na konci filmu si zatlačte slzu štěstí (vždyť přeci všechno dobře dopadlo) a jděte hledat vhodný kopec, na němž si zacvičíte Tai chi. Druhý den stejně nebudete vědět o čem to bylo. Prostě cajk. Jedna hvězda navíc za prima masáž.
Plány a touhy (1991) (seriál)
Dovedeme se povznést nad naše plány a touhy ? Musíme poslechnout naše svědomí a svěřit důsledky bohu. Poněkud překombinovaný propletenec, přesto za závěr a stále fešného Roe Marsdena hodnotím vysoko.
Radetzkymarsch (1995) (seriál)
Skvěle natočeno a nadšeně volám Max von Sydow !!! Zároveň jdu okamžitě shánět knižní román Josepha Rotha. Zbývá jen přání (patrně zoufalé), aby se tato kvalita dostala i na naše obrazovky.