Recenze (2 228)
Dynastie (1981) (seriál)
Ptákovina ze všech ptákovin neptákovinovatější !
Dallas (1978) (seriál)
Dallas ? Já Nedalas ani dva díly. Vozkový ksichty a repliky na pěst.
Kozí příběh - Pověsti staré Prahy (2008)
Mě to nebavilo, což by nebylo tak nejhorší. Nebavilo to ani děti, které v kině dělaly všechno možné, koza rušila natolik, že jim nešlo ani usnout.
Blázni, vodníci a podvodníci (1980)
Další kravina Tomáše Svobody.
Místo nahoře (2004) (seriál)
Nějak pro tyhle novodobé seriály nemám pochopení, ale asi to nebylo úplně blbý, když jsem se vydržela koukat skoro na všechny díly.
Poslední sezona (2006) (seriál)
Viděny dva díly pak jsem to vzdala.
Cirkus bude! (1954)
Nikdy nedokoukala, i když pokusy byly.
Dlouhá míle (1989) (seriál)
Čenský mi opět dával co proto, tím pádem jsem seriál nedokoukala.
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
Z týhle sračky se zaplatilo úvěrů !
Světla pasáže (2007) (seriál)
Po rvním dílu jsem se přestala dívat.