Recenze (300)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
ako prvý som videl trailer a hned som to chcel vidieť,ale postupom ubiehajucich minut som si zapol (radšej) na telefone iconmaniu takže som nestihal ani titulky čítať a ani neviem kedy som to vypol...namet dobrý ale vyhotovenie a celkový dojem na 2 hviezdy s prižmurenim oka.....
Jack a obři (2013)
ani dobré ani zlé no po pár pivach som to dopozeral ,ale musim povedať že na silu,jednohubka
Cabin Fever (2002)
prečo niekto toči takéto hluposti?eli roth bol asimierne sfetovaný ked dokazal z tohoto maglaizu napisať scenár ktorý ani jemu nedaval zmysel,ale zarabať sa musí....
Přenašeči (2009)
no neviem kde sa stala chyba u tohto filmu...
Poslední skaut (1991)
najlepší willisov film aký som kedy od neho videl...........................................
Requiem za sen (2000)
toto je naozaj film ktorý vrelo odporúčam každému kto váha.perfektne natočená vecička ktorej nemam čo vytknúť,
Nespoutaný Django (2012)
mám quentina rád ale toto nie je film ktorý si zaslúži 89 percent...........
Hunger Games (2012)
všetci trepete sprostosti ..napíšete 1OO riadkov otrepaných sprostostí čo vyčítate kdesi v knižke od julesa verna..sa spamätajte a napište či je film dobrý alebo zlý...hotovo..kto to má čítať po vas..znechucujete mi každý film akurát""""""""!!!!!!!!!!!
Chata v horách (2012)
debilina prvej triedy.ani to nepozerajte radšej..určite 90% ludí banuje že dali peniaze na taku rádobi sračku čo nema ani pätu ani špičku...no vravím.dobré filmy maju 60/ a odpady maju po 70%...
Beauty and the Beast (1987) (seriál)
jednoducho najdokonalejší seriál aký som kedy videl.toť vše