Recenze (300)
Would You Rather (2012)
sklamaný som bol celkovo.hlavne koniec mohli o trošku zlepšiť...BEVANS je kolík.
30 a půl metru (2008)
zatial som to nevidel ale kde je nápis michael paré to je známka 100% kkciny
House of the Witch (2017) (TV film)
neskutočná kktina doplnená neustálym vzdychaním protagonistiek až tak že ked si nepozeral na tv tak to znelo ako porno....dej o hovne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tísňové volání (2018)
nudáááááááá.
Wonder Woman 1984 (2020)
nechapem hodnotenia typu odpad..bud to pozerá fanúšik komiksov čo znamená že aj keby to bol podpriemer tak nedá odpad.alebo to dotyčný ani nevidel..
Nechte ho jít (2020)
taká ťahanica.....na jedno pozretie,neuchváti ani nenaserie.
Megan is Missing (2011)
bože to bolo hádam najkkckejšia hod apol v mojom živote..
V zajetí (2020)
taká sračkoidoza
Záhadná bouře (2018)
o level horšie ako frequencia ale dá sa pozrieť jednoznačne..to treba mať zapastelkované vo filmovom portfoliu
Zabití posvátného jelena (2017)
to bola kokocina tedaaa.....o ničom trapošina,