Recenze (32)
Total Recall (2012)
Zklamání ve všech ohledech. Nuda, zmínění Marsu vlastně ani nechápu, nekonečné bitky s Beckinsale a kdyby to aspoň zachránila nějaká lechtivá scéna s ní nebo s Biel - ale ne, to už tam radši bude chodit polonahý Farrell. Jeden a půl hvězdičky za solidní efekty a slušnou choreografii.
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Souznění obrazu a sdělení musí neprimitiva donutit k zamyšlení a třeba i mnohým správným krokům. Silný film doporučuji všem, kdo ho ještě neviděli a především těm, kterým se ježí při slovu ekologie vlasy. [spoiler] Snad jen, že vrchol filmu přijde kolem sdělení o ropě nebo masu, nikoli před koncem (glob. oteplování, s nímž je to trochu složitější).[/spoiler]
Invaze (2007)
Nebylo to příliš neotřelé, ale slušně řemeslně zpracované a tentokrát s menším množstvím otravných osob, ječících lidí a ne až tak omračující antilogikou.
Mentalista (2008) (seriál)
Díky svému pojetí je to jediná kriminálka, na kterou jsem schopen se pravidelně koukat. A co víc, většina dílů je velmi dobře udělaná a jen parkrát je vykonstruovaná genialita trošku přehnaná a rušivá anebo díl svou zápletkou už trochu ohraný (např. opakující se téma zrádného policisty/šerifa). Hlavní hrdina má neoddiskutovatelné charizma.
Legenda o vášni (1994)
Už jen za kameru dám bez rozmýšlení pět. Rád jsem se podíval po čase znovu.
Avatar (2009)
Ani bych neřekl, že měl film 162 minut. Příběh a minipříběhy nejsou nijak překvapivé, ale v té vizuální nádheře a světu fantazie vůbec nepřemýšlíte nad nějakými klišé. A že je to ekologická agitka? No, i kdyby, na tom určitě není nic špatného a koneckonců právě takto navštěvované filmy možná mohou názory aspoň trochu ovlivňovat. Jeden z filmů, které se opravdu musí vidět (jestli zrovna v 3D, tím si nejsem jistý, ale třeba by vtažení bez stereoskopického obrazu nebylo takové).
Poslední prázdniny (2006)
Hvězdička za pozitivní naladění a občas pěkné pohledy na hory a jídlo.
Únos (1997)
Určitě to nebyla nuda a několik pasáží mi přišlo poměrně originálních. Konec už hodně moc přitažený za vlasy a dost klišoidní, ale úplná tečka před závěrem prostě potěšila.
Na vlastní nebezpečí (2007)
Za přírodu a vcelku originální umístění filmu. Jinak opravdu špatné.
Čas dluhů (1998)
Levnou komedii jsem od tohoto filmu opravdu nečekal.