Recenze (1 081)
Mimoni (2015)
Ze zacatku super, sranda, ale postupem času, jako kdyby docházeli nápady a nějak už se nebylo čemu smát a šlo to do stereotypu a prostě sami žlutí jantaři, samotný film neutáhnou... 20minut max.. 5/10 Ale věřím že pro děcka super.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Spokojenost...8/10
V srdci moře (2015)
Thor s harpunou vs Moby Dick...Vyprávění dobrodružství, na kterém jedna posádka lodi Essex potká velrybu, která jim změní životy... Je zde dostatek akce a napětí, i když ve 3D, jsou některé pasáže tak tmavé, rozmazané, že člověk neví na co kouká, ale naopak v té vodě a na lodi, nevadilo.. Nechybí proslovy, které dávají smysl a člověk to postavám věří...Hlavně tedy mezi kapitánem a 1.důstojníkem.. Ty dvě hodiny jsem se nenudil.. Spokojenost 8/10
Terminator Genisys (2015)
Za mě nejslabší díl série, to už i Salvation mě bavil víc... Tady se prostě jelo zase jen a na prachy...Efekty stály za prd, uřvanej Kyle Reese, J.Connor bezva, jen ve traileru ukázáno co se s ním stane-opět aby šel do kina aspon někdo... Zbytečný motání se kolem cestování tam a všemi směry, kdy i Einsteinovi by z toho praskla cévka a šel do Bílé Vody... Ještě že byl Arnold, ten nezklame nikdy... Další díly bych ani nepotřeboval... 5/10
Matroš (2015)
Tři "joudové" co si jedou to svoje, valijou si nejen hudbu z 90.let a potká je štěstí v neštěsí nebo snad haluz nad haluz... Náramně jsem se bavil, vtipy, hlášky, vše běželo jak má, zvraty zajímavý a konec hodně překvapivý... Tenhle film má něco do sebe, ale to chce vidět... A ten soundtrack!!!! Pecka! 9/10
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
Jednička překvapila, dvojka potěšila..Pokračuje se v rozjetém příběhu, nějaký ten zvrat přijde, ukážou se skoro-zombíci, akce baví a skončí to proslovem. Nové postavy pobavily a jsem zvědav na poslední díl :)
Purpurový vrch (2015)
Za mě teda bohužel zklamání. Guillermo, jeho vysněnej scénář, horror a vše pod palcem jemu, tak to byla jasná volba, ale po shlédnutí žádné extra nadšení nemám. Dá se říct tuctovej příběh, jen se prostě od začátku čeká, kdy přijde nějakej ten větší zvrat a on pak přijde, a člověk si řekne, hmmm tak jsem si to myslel dobře.... Troška duchů se objeví, lekačky moc nečekat i na krev přijde čas. A ano kulisy a výtvarná stránka bezva... 7/10
Bestie bez vlasti (2015)
Cary Fukunaga a Netflix, spojení které funguje... Ještě když děj se točí okolo armády složené s mladých kluků a jejich zapojení do války někde v Africe... V jejich čele je opět nekompromisní velitel Idris Elba, on prostě vždy umí... Syrové, brutální, mrazivé až do konce... Výkony všech herců i neherců, klobouk dolů, ale kluk co hrál Agua, umí.... Mohu jen doporučit... 8/10
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Přesně taková nemožná mise, jakou jsem si po předešlém dílu přál. Ještě větší, šílenější, akce přehršel, vtípky a trocha odlehčení opět nechybí.. Nová postava herečky R.Ferguson, pecka!!! Ta by se mohla ukázat i v dalším díle, stejně jako A.Baldwin. Jinak příběh tak akorát zamíchaný, zvraty jak na tuhle sérii patří a finále, které se fakt povedlo!!! Cruise jede a už ted se těším na dalšího Jacka Reachera. 8,5/10
Hranice stínu (2011) (seriál)
"Stejně nevíš na čí straně jsi..." Další pekelně zamotaný a dobrý krimi-drama od anglánů, kde jsou výborný postavy, pomalý děj, kde se vše od začátku plete, ale postupem času se do toho člověk dostane, až na to že uplně na konci zjistí jak to vlastně fakt bylo... Neskutečný zvraty, kde s otevřenou hubou jsem seděl ještě dlouho po tom... A když má přijít na krev, tak se zde nikdo ničeho nezalekl a je toho dosti.. A to finále? Nemělo chybu... Opravdu velice povedené, a kdo tomuto holduje , tak doporučuji! 9/10