Recenze (117)
Ninja (2009)
Scott Adkins je určitě v současnosti největší frajer na bojové úmění. To co předvádí on, to se jen tak nevidí. Tenhle film je ale docela průměr. Rozhodně s Neporazitelným 2 a 3 se podle mě nemůže vůbec srovnávat.
Karate Kid (2010)
Slušný film, jen nechápu proč se to jmenuje Karate Kid, když je to o kung-fu. Přitom to v tom filmu ten kluk sám říká, že to není karate, ale kung-fu :)
Benga v záloze (2010)
No na tenhle film jsem se tesil jen kvuli The Rocka a podle ukazek to vypadalo, ze aspon sem tam se objevi na scene. Objevil se jen na zacatku a to me zklamalo. Bez neho to neni ono a tim padem je to pro me prumer.
Apokalypsa (2006)
Podle mě nejslabší film The Rocka, tohle mi moc nesedlo.
Dokažte mi vinu (2006)
Není to zrovna film, do kterého by mi Vin úplně seděl. On se mi víc hodí do těch akčních. Ale zahrál to dobře.
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Nejlepší scéna na konci s Vin Dieselem.
Flákači (2001)
Scéna s Vinem, kde bije v hospodě toho frajera, ta nemá chybu!
Babylon A.D. (2008)
No, průměrný film, asi nejslabší kde Vin hrál, ale hvězda navíc právě za Vina Diesela.
Sonny Liston: Těžká váha (2008)
Film se mi líbil, škoda jen že Ving Rhames už není v takové kondici s pořádnou figurou :) Příběh byl taky dobrý, přiblížil mi víc tohoto bývalého světového šampióna, i když některé věci jsou záhadou. Na nízkorozpočtový film moc dobrej.
Robin Hood (2010)
Ne tak dobré jako to zpracování s Costnerem, ale to je možná jen pro to, že ten původní mám zažitější. Ale není to špatné.