Oblíbené filmy (10)
Zlomené květiny (2005)
Za herce, za scénář, za režii, za hudbu 100%
Wendy a Lucy (2008)
Vážně nádherný film. Hodně civilní pojetí až s dokumentárním odstupem, přitom právě proto tak strašně silný. Špatná rozhodnutí třebaže s dobrým úmyslem ve skutečném životě prostě nevedou k ničemu dobrému. A najednou je v TOP TEN. Nemůžu si pomoc a jdu si ho znova pustit.
Přednosta (2003)
Úžasný film a skvostné herecké výkony hlavní trojice.
Bratříčku, kde jsi? (2000)
S touhle trojkou jsem řval dvě hodiny smíchy. Clooey tak jak ho neznáte, byl jsem strašně mile překvapený kolik komiky se v něm skrývá. A Torturro s Nelsnem? Nejlepší komická dvojka od dob ..... no vlastně vůbec! Všechny postavičky co na své cestě potkají jsou fakt zabavné a provázejí je až k neodvratné potopě. Jednu postavu musím vypíchnout ... John Goodman ... co to je za "božského" parchanta ??!!! Coenové doladily tenhle kousek k dokonalosti výborným soundtrackem.
Ronja, dcera loupežníka (1984)
Nejlepší pohádka. Nádherná krajina, tajuplný hrad, krásné postavičky. Výborný český dabing, poslouchám i cestou do práce v mp3 a den je hned hezčí :))..
Prázdniny v Římě (1953)
Nejmilejší film všech dob, můžu kdykoli. Pokud možno dívejte se na originál. Zejména u tohoto filmu dělají původní hlasy půlku té krásné atmosféry.
Smoke (1995)
Píseň lásky samotářky (2004)
Zahrada (1995)
Nejlepší slovenský film a můj dlouholetý oblíbenec
Šéfkuchař na grilu (2014)
Naprosto fantastický film, letošní nejmilejší překvapení. Bravurně zahrané s naprostou lehkostí a elegancí všech zučastněných. A to nejlepší nakonec na závěr titulků "If you fucks this up, everything sucks in the world"