Recenze (1 246)
Líbáš jako ďábel (2012)
Naprosto nekoukatelné. A ani výstřihy T. Kostkové na tom nemůžou nic změnit.
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Velmi povedené pokračování. Vtipů je dostatek a akce jsou parádní natolik, že to bere dech. Setkání hrdiny s maskovanou postavou v oblacích je možná nejmrazivější animovaná scéna, co jsem kdy viděl. To už je opravdu jiný level... (Zato hlavní záporák vypadal spíš jako Weird Al Yankovic než něco, co by mělo budit hrůzu.) Doufám v Oscara.
Don Jon (2013)
Od dnešního dne nemám rád Scarlett, ta totiž svoji mrchu zahrála tak dokonale, že jsem ochoten věřit, že je taková i ve skutečnosti... Ani Joseph si nemůže moc gratulovat, ten jeho namachrovaný hrdina a přímo zupácká vizáž mne štvala dvě třetiny filmu (a fakt takový borec může nevědět, jak se maže historie prohlížení?). Aspoň, že Julianne byla docela v pohodě, až na ten věk teda... ale tak jo, OK, beru a hrdinovi ji schvaluju. A teď k filmu a k ději. Na jedné straně je třeba ocenit odvahu k pornotématu, jenže to je vázáno pouze na onu ruční práci a motivy s ní spojené se příliš často opakují, čímž logicky ztrácejí na zábavnosti. Na druhou stranu budu nad tou dějovou linkou a úvodní myšlenkou kroutit hlavou ještě týden. Takže co? Je to romantická komedie? Ano, je, ale málo promyšlená a taky málo vtipná.
Život pod vodou (2004)
Další smutnoveselý zážitek s Wesem a s jeho více či méně obvyklým ansámblem. A opět si to herci užívají víc než většina diváků - a nejen kvůli těm červeným čepičkám. Je to hravé a bizarní, občas to uspává, jsou v tom divné podmořské potvůrky, běhá v tom třínohý pes a Cate Blanchett je zde doopravdy těhotná.
Prada: Candy (2013)
Tři hračičky od jednoho hračičky.
Na odstřel (2009)
Je mi líto, že nemohu dát víc než tři hvězdy. A přitom to mělo takový potenciál... který ovšem zničila překombinovanost děje, občas i nuda, prkenný Affleck a zbytečné Helen a Robin. Zato velmi potěšil Russell, neboť byl zcela uvěřitelný - to je ovšem u něj pravidlem. Rachel také nezklamala a navíc se na ní hezky, moc hezky koukalo - opět pravidlo. Z celého filmu si tak budu pamatovat asi jen tu poslední, sympatickou scénu před závěrečnými titulky (jejichž oscénování se imho také povedlo).
Dr. Horrible's Sing-Along Blog (2008) (seriál)
Barney a Wolowitz v jednom balení, to jsem fakt nečekal. Ale jinak si to zaslouží jen dvě a půl hvězdy, víc ne, bohužel - a kvůli té přespříliš evidentní (záměrné?) lacinosti, zabíjející téměř všechny vtipy, musím zaokrouhlit směrem dolů. Jedna hvězda za NPH a jeho zpěv, druhá za to, že klaďas je zde totálně nesympatický. A půl bodu za zbytek.
Raz, dva, tři (1961)
Schlemmer!!! (Tahle figurka mne bavila nejvíc.) Výborná komedie, na jejíž zběsilé tempo a množství hlášek se nedá zapomenout. Nikdo a nic se tu nešetří, evropská politika to schytává zcela rovnoměrně, čemuž tleskám - a přesto (nebo právě proto) to není příliš k popukání (podobně jako např. Chaplinův Diktátor). Nebýt přílišné divadelnosti a hlavně nesympaticky uřvaného Buchholze, dal bych pět hvězd. P.S. Liselotte Pulver byla moc pěkná kočka.
Suwingu gâruzu (2004)
Slabší a předvídatelné - nicméně kvůli tomu jazzovému nářezu v závěru prostě pod tři jít nemůžu. A oceňuju, že holky (jasně, taky jeden kluk) opravdu hrají (myslím na nástroje, to druhé hraní mne moc nechytlo).
Survive Style 5+ (2004)
Jaký je smysl vašeho života? Zásadní otázka v jedné japonské úchylárně, místy zatraceně vtipné.