Recenze (62)
Hardcore Henry (2015)
Neotřelé, originální, technicky skvěle zpracované a to tempo... mazec, ale na něco podobného se nedá dívat příliš často, resp. možná stačí i jednou za život. Kreativita autorů v oblasti tisíců nejabsurdnějších smrtí, vrcholící přeříznutím hlavy pomocí vlastního očního nervu (drátu), je fakt neskutečná a pokud člověku nevadí hektolitry krve, tak i docela zábavná... nicméně stejně jako jistá část zde komentujících, mám pocit, že těch 90 minut bylo až až a možná by to byl lepší kraťas než celovečerák. A určitě nepotřebujeme dvojku. I tak dávám 75% a to především za originalitu.
Elektra (2005)
Hrozná blbost...
The Art of Flight (2011)
Spousta sice hezkých, ale prvoplánových slow-mo záběrů ještě film nedělá... Přijde mi to jako zbytečně dlouhé Red-Bull promo video.
První člověk (2018)
Já jsem se dost nudil... a to jsem fanoušek vesmírného výzkumu! A při pohledu na měsíc a představě, že tam nahoře, 384 tisíc kilometrů daleko, je velkej šutr a na něj jsme (lidstvo) dokázali přistát a vrátit se zpět, se snadno dojmu a neubráním se úsměvu. A stejně jsem se nudil! Škoda. Spíš se koukněte na Apollo 13, a nebo pro nadsázku na Kozoroh 1 :-)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Jedním slovem: Nuda.
Avengers: Endgame (2019)
Původně jsem se chtěl rozepsat a vysvětlit proč mi to přijde jako ULTIMÁTNÍ blbost, ale nestojí mi to za to... Fíčovina!
Le Mans (1971)
Ač zbožňuji auta, tak jsem se stejně docela nudil.
Žhavé výstřely (1991)
Fakt nemůžu dát 6 hvězdiček?
Čínský syndrom (1979)
Slušné, ale asi jsem čekal trochu přesvědčivější konec.
Rozpolcený (2016)
Mám pocit, že 20 vteřinový easter egg úplně na konci, byl asi nejlepší moment filmu a tak by to určitě nemělo být.... Tohle se mi nelíbilo.