Recenze (1 267)
31. Český lev - Ceny České filmové a televizní akademie za rok 2023 (2024) (pořad)
Většinou sice na podobné pořady občas koukám , ale nehodnotím (to si nechávám pro filmy , nebo filmy na pokračování, tzv. (TV) seriály). Ale letos musím. A to nejen kvůli mé oblíbené režisérce, která si do mobilu napsala a pak se pokusila přečíst žádost o ukončení práva svobodné volby se skrytou žádostí o (zřejmě státní ) podporu. Takže další autor (umělec) s kterým na pivo nepůjdu .... . - Když já ale letos popatřil i předávání letošních Oskarů a i když jsem se snažil nesrovnávat výpravu, tak to VŠE ostatní bylo skutečně nesrovnatelné. Cabani a jiní talenti zřejmě už zase neměli letos čas......
Bookmaker (2023) (seriál)
V jednom dílu (neřeknu v jakém, si to zkoukněte ...) stojí na ulici dodávka plná gangsterů. Tu obklíčí policajti. Z okénka dodávky se vysune bílá vlajka. ,,Vidím zbraň" prohlásí vrchní zkorumpovaný polda. A tak ostatní policajti dodávku rozstřílí na sračky.- Dá se tomuhle ještě vůbec smát? - Si pište že jó. ( snad až zase budou dobré duše pištět, že tohle je přeci tak strašlivě nekorektní ..., to nezhořkne a další díly pak nebudou řádně společensky únosné jako třeba ten chudák Barry)
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Rozpustilá zábava na jeden večer pro starého škudlila. No ano, kvalitní Blu-ray vyjde v násobcích levněji, než obdobně rozpustilá prostitutka. Ovšem kvalitní rozpustilá prostitutka i já zestárneme mnohem pomaleji než tohle.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Na takový koniny čučím v očekávání lehce nablblé akčňárny, kde příběh ale vůbec jakoby nebyl. To se pak třeba u Sejmi je všechny, nebo Zátahů bavím jedna radost. Někdy (výjimečně) ani nástin nějaké storky akci příliš neublíží (96 h., Nikdo), takže proč ne. Ale toto? Kdy celkem slušné (tři) akční scény zabije slzopudné vše okolo? Hnus.
Paní Davisová (2023) (seriál)
Škoda té nevyrovnané kvality a nepříliš umně schované korektnosti za ,,nekorektní" vtípky , které se tak vlastně stanou poněkud pokryteckými. Jak jsem ujížděl na Kazateli, tak tady ani náhodou. I tak bych dal čtyři z pěti (ano, když mně něco rozesměje tak nadhodnocuji a přehodnocuji), ale za ten přeslazený závěr ... (?). No fuj.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Tímto bych chtěl požádat pana Marvela , aby pokud není schopen když už ne zvyšovat kvalitu dílka v dalších pokračováních, tak alespoň držet lajnu, by v dalších pokračováních nepokračoval. Nebo se (nejen já) pobleju.
The Last of Us (2023) (seriál)
Stejšnové ani boxové hry nehraju. Takže kdyby mi to furt někdo necpal pod rypák, že je tomuhle nějaká hra předlohou bych si ani nevšiml (ale tak někdy asi jó ...). - No a že nám to malé medvídě (viz. Hra o trůny) vyrostlo v pěkně nasranou ,,adolescentní" medvědici (viz předposlední díl). -- Oba retrospektivní díly mně moc neurazili, ale muselo to tak být? Nešlo se vymezit oproti herní vybíjené jinak? Ovšem za mně pro mně - šup sem s další řadou.
Angličanka (2022) (seriál)
Tedy občas jsou tam takové (ne)logi(sti)cké lapsy , že i na poměrně jednoduchou drsňáckou roudmouví storku to nedůstojné jest. A toho žvatlaní pod hvězdami snad až příliš. Když ale já ty kruťácky temný vyprávěnky tak rád ... .
Batman (2022)
Kdysi pan Dashiell Hammett vyplesknul krimi ze salónů a pohodil je do špíny ulic. Já po mnoha letech kdy tak učinil, jsem díky němu slastně zafuněl, když jako mlaďoch jsem se potkal s prvními kousky tzv. drsné školy. U tohoto filmového dílka mě polechtalo na patře blížící se obdobné slastné zafunění. Dokonce jsem se nachytal , že se skoroslzou v koutku začul jsem jisté pararelely s jiným dílkem do špíny hozeným (Joker). Jenže zůstalo jen u polechtání patra. Pak nastala konfrontace s patosem, krindypindama a děsivě nataženým (minimálně půlhodina) pofinálovým ukončováním storky. Škoda.
Cesta ven (2022) (seriál)
Bojím bojím, že by mne mohli čekat další Lost a já se tak v dalších řadách ztratil a nudil. Hodnocení první řady dávám tedy malinko nižší než by si téměř permanentní vybíjená, která docela řízně zpestřuje krindypindy a ajakožetajemno zasloužila, bych pak v dalších letech nemusel nijak radikálně přehodnocovat.