Recenze (71)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
zaciatok sa da no po chvily ked zacne vycvik nuda a oci idu dole ....tie efekty bi som ocakaval od lacneho japonskeho filmu
Amazing Spider-Man (2012)
lepši zaciatok ako u predchodcu no dalej ma to uz nudilo tynedzersky film o tynedzeroch...
Americký ninja (1985)
na tomto som vyrastal takze dalsia srdcovka
Austrálie (2008)
krasny film ktory vo vas nieco zanecha aspon dobry pocit romantika akcia a ziadne nudne miesta ...
Avatar (2009)
prelomovy film ako metrix ... statočne srdce ... treba vidiet
Bezva finta (1985)
skvele kto to nevidel nech nevaha komedia kamera pribeh ale ta hudba to nema chybu
Bitevní loď (2012)
perfektne a napinave.... od zaciatku do konca . Kto nema rad sci-fi tak nech nečumi !!! mne sa to velmi pacilo a uz sa tešim na 2-ku
Catch .44 (2011)
keci nuda a zasa len keci zeby nam brce zostarol
Cesta do fantazie (2001)
to je teda teda sci-fi no u tychto rozpravok nic neobvikle ... len pozerat ako male dieta)))
Dexter (2006) (seriál)
pozor nakazlive