Recenze (967)
Hrdost a sláva (2008)
Staromodni pomalu plynouci, ale poctive odvedena krimi s nekolika klise a prijemne budovanym napetim... 4 hvezda za to, ze na neco podobneho jsem mel uz delsi dobu chut'
Hrdý Budžes (2003) (divadelní záznam)
"Protože já tu sisinku prostě CHCI."
Hrob světlušek (1988)
V podstatě veliké citové vydírání,ale působí a funguje na jedničku... (myslím, že posledních deset minut by pohlo i kamenem :) ) Někomu se tento přístup ale může protivit, to už je na každém... Nic ale nemění na tom, že je to dobře natočený a udělaný film,který diváka vtáhne do "své" reality.
Hřbitov domácích zvířátek (1989)
Jako fracek jsem se u toho docela bál...
Hříšní andělé (1938)
Film je to dobrý a svižný, Cagney je machr a závěrečná půlhodinka je strhující... jen toho moralizování je hoooodně moc a ta ženská je tu zase tak nějak navíc...
Hřmění divadla Sklep (2000) (divadelní záznam)
Maloktery divadelni text umim cely zpameti...a ackoli je tato kniha literarne nevyvazena a neni tam Ferda s Pytlikem, ani Ferda bez Pytlika, min nez plny pocet si proste nezaslouzi !!!! Jen skoda, ze tak brzy zacnou pretekat do basketbalu...
Hua yang de nian hua (2000)
Dvouminutový střihový dokument zabývající se většinou tvářemi žen ze starých filmů podbarvován táhlou písní... Podle mě naprosto zbytečný film..
Hudba z Marsu (1955)
Šálí mě zrak, nebo vidím u režie jména Kadár, Klos?
Hulk (2003)
Příšerný Eric Bana, výborný Nick Nolte, kterému sežereme snad každou papírem šustící repliku, několik bezvadných scén a jeden jen o trochu víc než jen průměrný film, na který zcela jistě brzy zapomenete.
Chalupáři (1975) (seriál)
Každopádně idealizace venkova a již dávno ne vtipné dialogy, ale atmosféra je tak pohodová, že se k nim vždy rád vrátím....