Recenze (967)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
V podstatě veliká militaristická sra*ka... ale kurňa Zack Snyder má veliký talent a umí natočit efektivně i sra*ku... jen škoda, že ten talent utápí v podobných projektech
36. komnata Shaolinu (1978)
V tuto chvíli nedokážu být ani já objektivní
4 měsíce, 3 týdny a 2 dny (2007)
Neskutečně krutý a "zlý" film...ale asi právě proto, že působí tak reálně...každopádně napodruhé ho nedám a asi jsem si to měl rozmyslet i napoprvé...opusťme pocity a co nám zůstane? Klasický, upřímný, bez zbytečných režijních okras natočený film s několika snad až moc okatě "dlouhými" psychologickými vyhrávkami... Mmch, zapůsobil asi jak měl, takže dávám čtyry, ale opravdu nemám důvod, proč se na něj dívat znova...
451° Fahrenheita (1966)
Film je zábavný a čímsi zvláštní v každé vtěřině svého filmového času... ojedinely jev
500 dní se Summer (2009)
Občas se stane, že mi nějaký film i přes svoje nepopiratelné kvality nesedne. A 500 jsem se vysmíval od prvního nevtipného "vtipu" někdy v páté minutě... Možná někdy jindy, ale dost pochybuju...
96 hodin (2008)
Jak příběh, tak scénář, tak postavy jsou neskutečně stupidní... ale film funguje jako důkaz, že i z vody se dá s trochou talentu něco poctivého uvařit... poctivá oddychovka
99 domovů (2014)
Těžce průměrný film, který začíná jako problematické sociální drama (ve kterém divákovi chybí podstatné informace) a pokračuje jako stokrát ohraná chabá variace na Wall Street... Charisma Michaela Shannona a svižná režie mnohé zachraňují...