Recenze (3 438)
Trávníkář (1992)
Nic extra,jen průměr.
Red (2008)
Film není špatný,ale myslel jsem si,že bude dějovější.
Lesy (2006)
Průměr na jedno kouknutí.
Žena (2011)
Neočekávejte při sledování tohoto snímku neočekávané a možná,že alespoň na jedno kouknutí to bude. Jedná se o pošahaného otce,který buzeruje celou rodinu,zneužívá svou dceru (sexuálně),v kotci má člověka psa a chytil si lesní divoženku,kterou jednou ojede,aby mohl usnout.Na konci film exploduje brutalitou,když se lesní divoženka naštve,ale upozorňuji,není to film zcela pro každého,jelikož by někomu mohl film připadat nudný.Pro mě je to průměr.
Million Dollar Hotel (2000)
Hrozná ptákovina,která nemá smysl,nemá děj,nemá příběh,nemá nic. Vždyť tohle je jen škoda filmového materiálu.
8 MM (1999)
V dřívějšku mě film moc neoslovil,po letech jsem ho zkusil znovu a změnil jsem názor.
Odplata (1999)
Od začátku to vyznívá jako normální průměrná kriminálka,ale pak se to docela rozjede,takže podle mého názoru si film nejméně tři hvězdičky zaslouží.
3:15 zemřeš (2005)
Koukatelný průměrný horor,od kterého neočekávejte neočekávané a možná se pak zadíváte.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Od režiséra filmu V moci ďábla,Sinister a Chraň nás od zlého je tenhle snímek slabota.
Pohotovost (1994) (seriál)
Sám bych si to nepustil,ale když na to v mé přítomnosti někdo mrkne,nevadí mi to.