Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
...ten kdo tvrdí, že se mu to nelíbí tak kecá a potají si Red Dwarfa doma pouští :-) *Nová série vrací úder vtipu originálních dílů ... jen tak dál.
Ajťáci (2006)
Black Books (2000)
brilantní....
Misfits: Zmetci (2009)
Jeden z nejlepších seriálů poslední doby .... teda alespoň pro mě. Líbili se mi všechny 3 série, ani bych neřekl že ta 3. byla slabší, jen se trošku vyměnil "úchylák" v partě veřejně prospěšných týpků
Battlestar Galactica (2004)
opravdu brilantní seriál, kamera, efekty, postavy .. vše výborné.
Teorie velkého třesku (2007)
prní 2 - 3 série jsou super, ale pak mi přišlo, že z geniálního Sheldona dělají prostě "divňouše"... ***** s přimhouřenýma očima