Recenze (215)
Spider-Man: Bez domova (2021)
Skvělý, boží, úžasný nápad spojit bývalé Spidermany a jejich padouchy. Pro mě bude vždy hlavním Spidermanem Tobey, takže jakmile se objevil na scéně, tak jsem z toho měl druhá Vánoce. Je to krásná nostalgie :-)
Vinnetou - Vinnetou: Nový svět (2016) (epizoda)
Vím, že s původními filmy bych neměl srovnávat. Taky jsem věděl, že stejně srovnávat budu. A taky jsem věděl, že jakožto velký fanoušek Vinnetoua, který na něm vyrostl a zná každé slovo původních filmů, tento neocením. A měl jsem pravdu, neměl jsem se dívat. Hlavně mě to strašně nudilo. Přiznávám, že knihy jsem nečetl, takže nevím, jak moc je to věrné knize, ale jsem si téměř jistý, že kulomet v knize nebyl, to už bylo fakt moc. Ale herecké obsazení je snesitelné, byť charizma původních herců nedosahují ani náhodou. A úplně největší nedostatek oproti původním filmům - absence geniální hudby.
Božské děti (1997)
Neuvěřitelné o čem se dá natočit film a skvělý film - o ztracených botech. Děti byly výborné, jejich emoce jsem jim absolutně věřil a při závodě jsem hlavnímu hrdinovi nahlas fandil. A donutilo mě to zamyslet se, jak dobře se mám, když mám na každou činnost vyhrazené boty i oblečení.
Agent z Hong Kongu (2001)
Kdysi jsem měl Chana docela rád, ale poslední dobou mi vůbec nepřipadá vtipný a leze mi na nervy, asi stárnu nebo co.
Tohle je Sparta! (2008)
Parodie jsou hodně často příšerné, ale tohle bylo fakt moc. Trochu jsem přemýšlel, jestli to Carmen nevytáhla o tu jednu hvězdu, ale nakonec to bylo tak příšerné, že jsem se obměkčit nenechal. Jedinou výhodou kromě Carmen bylo, že to bylo celkem krátké a tudíž se sebezapřením dokoukatelné.
Mládeži nepřístupno (2013)
Opravdu příšerné. Jít na to do kina, musel bych se raději udusit popcornem než to dodívat na velkém plátně. Takhle jsem si u toho pustil hudbu a aspoň jsem nezabil ten čas úplně.
Benny a Joon (1993)
Film v podstatě bez děje, ale jak Deppa moc nemusím, tak tady jsou dokonce celé ty 4 hvězdičky za něj. Depp by zasloužil v klidu i 5, ale ten film jako celek prostě takovou bombou není.
Temný obraz (2006)
Příšerně nakreslené, úplně mi to rvalo oči. A ten děj nijak negradoval, prostě jen tak plynul až do konce se v podstatě nic nestalo, málem jsem usnul.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Sice je to solidní film, ale LOTR byl prostě mnohem lepší. Zase chtějí tvůrci vydělat na dávných úspěších. Snad je to přejde včas než shodí sebe i úspěchy LOTRa.
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
To kecání vypravěče mi nesedlo, byl to až děsivý monolog. Jinak obrázky nádherné a to nejen příroda ale i civilizace v podání mrakodrapů, které mě vždy fascinovaly. Nicméně film je až děsivě pravdivý a tak se jako vždy ptám, proč zrovna já mám tu smůlu, že se dožiju po dlouhých letech blahobytu doby, kdy bude málo vody a nerostných surovin?