Recenze (40)
Prací automat (2019)
Chybí tomu drive, působí to jako edukační film do školy, tak trochu divadelně. Na rozdíl od vlka z wall street, nebo sázky na nejistotu to prostě působí nudně, spíše to zapadá do kolonky dokument.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Druhý díl přišel o některé pasáže knihy úplně zbytečně. Přidanou látku naopak považuji za přijatelnou uměleckou licenci, vysvětlení a připojení s Pánem Prstenů. Je to i tak dobrý film, ani v prodloužené verzi nenudí, jen už je to svébytné vyprávění inspirované knihou - a to může čtenářům a posluchačům vadit.
Manželská historie (2019)
Depresí to začíná a dál se to jen zhoršuje. Dobrý film, ale chce to být v pohodě, když si ho pustíte.
Herec (2020) (seriál)
Rozhodně zaujme, z produkce ČT bych něco takového nečekal.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
První série 4/5, druhá je jen natahování finále téměř bez posunu, 2/5.
Havel (2020)
Na český film posledních let rozhodně nadprůměr. Hrát historické postavy může často kde kdo, protože je známe jen z fotek. Hrát Havla, kterého znám z obrazovky od dětství, aby to nerušilo, to chce kumšt a odvahu. Film nejde nijak do hloubky, spíše shrnuje Havlovy základní charakteristiky a osudy. Celkový dojem 3,5 a dávám pět, protože by si film zasloužil lepší průměr.
Rocketman (2019)
Bavilo. Uvedení v době s Bohemian Rhapsody bylo trochu zavádějící, Rocketman je z 80% muzikál a pak teprve životopis. Bral bych to i naopak, ale takhle to asi bylo víc Elton.
Půlnoční láska (2018)
Teenage verze Star was born. Dialogy nezapřou orientaci na mladé publikum a záběry mají úroveň telenovely.
Afrikou na pionýru (2019)
Srovnání s trabanty se člověk neubrání. Pionýři působí upřímněji, klidněji, netlačí tolik na pilu. Nedá se ale říci, že by byli lepší, nebo horší. Jiný vypravěč, podobný příběh o lowcost cestě na podobnou vzdálenost.
Cesta do fantazie (2001)
Báječná pohádka, jen v tom nevidím ten dospělý duševní přesah.