Recenze (154)
Jen počkej...! (1969) (seriál)
Nejlepší seriál mého dětství, jejich příběhy jsem si mohla pouštět klidně až do zblbnutí a nikdy mě neomrzely. Super!
Hon na čarodějnice (2011)
Tak copak to tu máme? Žádný děj, žádný příběh, jen těžce průměrná podívaná s lacinými triky a odpudivou kamerou, kterou zachraňuje pár vtípků z úst velkého Rona Perlmana. Celkem typický hollywoodský výron. Slabší dvě budou až až..
Pearl Harbor (2001)
Sladkobolný průměr, který nepřinesl do světové kinematografie nic převratného, ale vysloveně ani neurazí. Takový ten typický americký slaďák, který si hraje na něco mnohem většího, než ve skutečnosti je. Slabé tři hvězdy budou tak akorát.
Černí baroni (1992)
Tolik nezapomenutelných momentů, tolik bizarních postaviček... :)
Dobrodružství kriminalistiky (1989) (seriál)
Skvěle natočená a brilantně zahraná televizní série o poněkud pomíjené historii kriminalistické vědy. Už samotná znělka je přímo legendární. Počáteční díly zcela dokonalé, ale ani druhá půle nebyla vůbec špatná. Rozhodně špička mezi československými koprodukčními seriály.
Stáhni mě do pekla (2009)
Ten film měl dobrý nápad, neokoukané herce, ale místy byl tak stupidní a nudný, až to bolí...a podotýkám, že opakovaný vtip přestává být vtipný! Atmosféra a napětí téměř na bodu mrazu. Nebýt skvělé scénky s kočičkou (tak to mě fakt dostalo "čičííí...") a krásně temného závěru, nejspíš by putoval film do věčných lovišť. Velké zklamání :(
Dva výtečníci (1977)
Skvělá komedie, známá také pod názvem 'Dva poldové', kterou dokázal pozvednout jeden jediný český dabing v čele s dvojicí Svatopluk Skopal a Jan Schánilec. Měla jsem možnost shlédnout celkem tři verze, ale tato jediná je vtipná a dělá film přesně takovým, jaký si ho pamatuji z dětství, tedy roztomilý a plný vtipných hlášek a momentů - rvačka v baru prostě nemá chybu! "Ten tvůj tygr je teda pěkná mrcha...a dobrej drak mu to sežral." A ještě nesmím zapomenout na dokonalou původní filmovou melodii. Minimálně ty čtyři prostě dát musím :)
Dvojníci (1984)
Zaručeně nejvtipnější a nejmilovanější počin s dvojkou S&H. K dobrému pokoukání je ovšem zapotřebí správná dabingová verze s Ladislavem Mrkvičkou a Rudolfem Jelínkem. V takovém případě jedna hláška stíhá druhou a absurdnost celého snímku je dovedena k dokonalé parodii. U rvaček, kde spíš než pěsti létají vzduchem facky s neuvěřitelným zvukovým efektem, se ještě dnes královsky a velmi hlasitě bavím! U ničeho jiného takto krásně vypnout nedokážu. Ode mne plný počet :)
Hříšný tanec (1987)
Tento film jsem během svého krátkého života viděla tolikrát, že každé dva roky bylo nutné přetočit film na novou videokazetu...ještěže ho dávali na Nově tak často. Velmi obdobně na tom byla i originální MC kazeta se soundtrackem. Takže z nostalgie a za ten pocit při každém sledování uděluji čestné 4 hvězdy.
Vlkodlak (2010)
Ještě dnes si rvu vlasový porost při vzpomínce kolik peněz jsem za to byla nucena dát vydřiduchům v multikině. Po celou dobu promítání jsem si říkala, že si ze mne tvůrci snad dělají legraci. Postavy mi byly natolik nesympatické, že mi bylo úplně jedno, co se s nimi stane, protože jsem vůbec nebyla schopna vnímat děj na plátně. A toho digitálního přerostlého pseudo-kocoura, nebo co to bylo, si animátoři taky mohli odpustit. Dílo zkázy pak definitivně dokonal až neuvěřitelně patetický konec - přísahám, že jsem úplně přesně věděla, co se stane a jen se modlila, abych neměla pravdu... bohužel, měla. Z kina jsem odcházela totálně otrávená a napružená. Kdyby to bylo možné, nejspíš bych požadovala vrácení vstupného. Ta jedna hvězda je za Huga. Prosím, už ne!