Recenze (533)
To je vražda, napsala (1984) (seriál)
MacGyver se Sherlockem v sukni a květákem na hlavě dohromady. Všeuměl a všeználek Jessica vyřeší vše a všude, chybí mi jen pár dílů, kde odhalí mezigalaktický zlo třeba jako astronaut ve Vesmíru nebo rozklíčuje nějakou pekelnou záhadu jako příležitostný domorodec nebo emzák ve středu Země. Je to zábava.
Cesta do pekel (2009)
Ač zdaleka ne tak temný a tajemný, já z toho cítím Sin City! Koukatelný.
Na křídlech vážky (2002)
Velmi smutnej Kevin se nám produmává a propátrává v týhle zapeklitý a tajuplný situaci, která se chvílemi zdá být bez východiska, díky správný volbě až ke svýmu venezuelskýmu vodnímu a zelenýmu světu, kde chyběl už jen vzkaz v láhvi a závěrečnej tanec s domorodci.
Bermudská příšera (2014) (TV film)
Rychle zapomenout a Lindu Hamilton si dál pamatovat jen jako sympaťandu Sarah Connor z Terminatora. Klasickej Asylum výtvor - výborný pro usínání s úsměvem na tváři, pokud těmhle peckám dáváte příležitost jako ukolíbavkám před spaním, což je myslím ideální uplatnění veškerý jejich tvorby.
Pán času - Ani mrk (2007) (epizoda)
Pána času jedu postupně celýho. Je to na delší dobu, před sebou mám ještě několik sérií, ale tohle je zatím bezkonkurenčně nejlepší díl. Totální masakr.
Policie v akci (2017) (pořad)
Megamaxihnůj.
Pustina (2016) (seriál)
Povedlo se. Po sakra dlouhý době máme opět seriál světový úrovně (naposled Návštěvníci). Autoři se přesně trefili do módního severskýho stylu. Nellis a Dušek vynikajicí práce!
Strašáci (2011)
Strašáci (1971) 4,5* vs. Strašáci (2011) 3,0*
Vyšehrad - Roman (2016) (epizoda)
Tak tady se povedl jen ten Roman, jinak už je to opakovačka. A Žloudek = Krobot.
200 Motels (1971)
A když nemáte po ruce LSD, tak si dejte aspoň pořádnýho jointa. ___ S čistou myslí prakticky nesledovatelná kokotina.