Recenze (70)
Policie Modrava - Za lepších okolností (2011) (epizoda)
Docela příjemné překvapení. V současné šedi, která pokrývá českou produkci, je to osvěžující vánek, bohužel zároveň říkám jen vánek. Ale jo, 3 hvězdy i za Soňu Norisovou, kterou mám stále radši.
Partička (2011) (pořad)
Ale jo, dám jim ty 4 hvězdy, protože se obvykle téměř u celého pořadu skvěle bavím. Jsou tam slabší místa, ale celkově to působí fakt dobře. Oceňuji geniální talent Ondry Sokola a zprvu nenápadného Igora Chmely. Naopak by mi nevadila změna ve dvojici GS. Tato, v našich končinách neohrožená, improvizační dvojka tak trochu hasne ve stínu svých kolegů.
Muži v naději (2011)
Trochu jsem se bála, že toto "vynucené mužské" pojetí Žen v pokušení dopadne stejně katastrofálně jako případ celkem ucházejícího Románu pro ženy a následného odpadního Románu pro muže, ale díkybohu zmýlila jsem se. Film má skutečně své kouzlo a člověk se u něho skvěle baví. Navíc když odchází z kina, donutí ho celé to téma k zamylšení... možná. A vlastně ani vyústění není předem tak úplně odhadnutelné a divák do poslední chvíle čeká, zda to praskne nebo nepraskne. Takové "napětí" už dnešní filmy moc nenabízí. Kupodivu se mi snad tento kousek líbil o fous víc než Ženy v pokušení. Vřele doporučuji.
Slečna Drsňák 2: Ještě drsnější (2005)
Jednička mě fakt docela bavila a některé scénky byly i originální... Ale co bylo proboha tohle?! Pád o 200%. Nezajímavé, bez vtipu, bez nápadu, bez originality. Hvězdička jen proto, že Sandra Bullock patří mezi mé nejoblíbenější herečky.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Nedělám si iluze o kvalitách současných českých seriálů, ale když tak koukám na hodnocení většiny z nich a srovnám to s velmi podobnými výplody ze zahraničí, tak se nestačím divit. Zatímco česká tvorba má problém dostat se přes 15%, stejná americká stupidita má těch procent padesát. A tak se nějak nemůžu zbavit dojmu, že hodnotit české seriály slovem "odpad!" je vlastně v módě. Ať žije Amerika!
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
Hru jsem viděla před lety v podání ochotnického divadla. Neoslovila mě. Snad proto jsem absolutně nechápala vlnu, která se nesla díky tomuto provedení s Donutilem. Neměla jsem ani potřebu na to koukat. Donutili mě až moji studenti, kteří si dílo vybrali k maturitě. S pusou dokořán jsem sledovala, jak se mnou tolik opovrhovaná nemastná neslaná fraška mění ve skvost. Kdo nemá srovnání s "běžným" provedením, nemůže asi plně ocenit genialitu Donutilova výkonu. Nebo ano? Smekám!
Kupec benátský (2004)
Ano, dám 5 hvězd, tento film si je zaslouží. Miluju Shakespeara a tohle je skutečně vyvedené zpracování jedné z jeho slavnějších her. Nemám výhrad. Herecká symfonie. A Al Pacino a můj milovaný Jeremy Irons v hlavních rolích... Víc takových filmů.
Srdcová sedma (1998)
Jeden z mých naprosto nejoblíbenějších filmů. Stačí jedna vteřina k tomu, aby se vám změnil celý život? Ano, stačí. Tento film to dokazuje. Skvělé téma, skvělé herecké obsazení, zajímavé zpracování.
Záměna (2010)
Příjemná oddychovka s nápaditým tématem, o které sice dopředu víte, jak dopadne, ale stejně s napětím sledujete, kdy, jak, kde, s kým, proč apod. a nemusíte u toho přemýšlet. Pravda, z námětu se dalo vytřískat víc. Špice to není, to je jasný, ale pro mě neohrožený nadprůměr v žánru.
Zkažená úča (2011)
Něco tak strašnýho jsem už hodně dlouho neviděla. Nevěděla jsem, zda mám brečet nebo zvracet. Naprosto podřadný rádoby humor, naprosto nesnesitelná Cameron Diaz, naprosto nezajímavý příběh a naprosto kýčovitý vyvrcholení. Jediným světlým bodem v tomto filmu byl Jason Segel, jehož postava v shluku těch trapných figurek skutečně vynikala. Už nikdy více.