Recenze (25)
Shazam! (2019)
Milé a vtipné :)
Joker (2019)
Moc jsem od toho nečekala, ale byla to pecka! Fakt výborný film!
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Prostě nesedlo, vůbec :/
Anihilace (2018)
Ten konec mě prostě nezaujal :/
Teroristka (2019)
Na ČR dobrý :-)
Avengers: Endgame (2019)
Pro mě bezvadně zakončená série :-)
Ulovit miliardáře (2009)
No tohle ne! Jako, že u nás vznikají blbý komedie, to už jsem si zvykla... ale tohle?!
Síla vítězit (2015)
Zpracování filmu dosti pochybné... ovšem příběh samotný a obsazení skutečných postav... to se povedlo! :)
Matky na tahu (2016)
JO! ...po dlouhý době bezvadná oddechovka na víkendové odpoledne! :-)
Padesát odstínů temnoty (2017)
Zcela průměrná romanťárna, která vás nenadchne, ale určitě ani neurazí!! Viděla jsem už mnohem větší kraviny ;-) ...tohle byla bezva oddechovka na nedělní podvečer :-)