Recenze (548)
Město (2010)
Některé scény měly skvělou atmosféru, to se nedá popřít. Akční pasáže perfektní, nápad ok, zakončení rozumný...Nemuselo tam bejt ale tolik gangsterských sentimentu. Na druhou stranu se to snést dalo a film měl grády.
Počátek (2010)
Takhle by mělo vypadat studium psychologie.
Kašpárek (1980)
Krásný holky, akce, vtip, šarm a Benátky. Co chcete víc? Nikdy nezapomenu jak Belmondo a excelence maestro hrajou čtyrruč pohřební pochod:D:D Nebo ten proslavený kop mezi nohy:D:D:D
Dvojče (1984)
Vcelku průměrná richardovka...ale pozor - to znamená, že je to stokrát lepší než kdejaký současný blaf.
Extrakt (2009)
Nuda, nuda, nuda, nuda, nuda. Rozprostření příběhu do prostředí ušlo, stejně jako frigidní žena, ale stálo to za hovno. Nechápu jak to někdo mohl dokoukat.
Fantom Paříže (2001)
Nenašel bys ani svou vlastní řiť na sesli!:D:D:D Kulisy jsou sice hnusné, ale alespoň náležitě ponuré. Přiznám se, že mě to bavilo natolik, že jsem to viděl 3x.
Max Payne (2008)
Blbost. Míň keců, víc akce, míň nesmyslů, víc rozumu. Míň umělýho sněhu, víc herectví.
Vampire Hunter D (2000)
Zřejmě budu pro tento film znamenat 0,5% opozice. Jaká nádherná vizuální stránka? Šak kdyby se tam proháněl místo vampýrů Pikaču a jeho pobratimové, nejspíš bych si toho vůbec nevšiml, poněvadž je to oboje stejné - po stránce vizuální. Po stránce obsahové je to také stejné - obé to nedosahuje ani úrovně Pikačuova trusu. Příběh jako by někdo vyzvracel v alkoholové psychóze, tu se zaleskl krvesajův špičák, tu vesmírná raketa, tu chrabrý oř předjel partu jakýchsi podezřelých reků cestujících nějakým křesťanským expresem ČD z budoucnosti. No... Sory, ale nejsem fanda Pokémonů.
Občanský průkaz (2010)
Milé překvapení. Zbytečně dlouhé, řekl bych, ovšem kvalitně zpracované. Pobavilo, ovšem viděti podruhé netřeba.
Dealer II (2004)
No...jak to slušně okomentovat...film o tom, jaké to je být ve sračkách. S Tonym zametají i ty sr..., co jsou ve sr.... Konec ale potěšil.