Recenze (1 198)
Requiem za sen (2000)
Povinně bych pouštěl tento film ve školách. Arronofsky bravurně opět vystihl lidské psychické poruchy, závislosti, paranoiu a stihomamy. Film nemá chybu včetně závěru. 10/10
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Byl jsem zasažen kolosální výpravou a veškerým Tolkienovým světem, počínaje mágy konče Hraničářem. Myslím, že by Tolkien by byl hrdý a k tomu není víc co dodat. Vynikající ztvárnění, co vtáhne do filmu svou kvalitou zvoleného prostředí, výběrem herců, kamery, ale i emotivností.
Vetřelci (1986)
Silná klasika ve světě hororu a povinnost každého se podívat na Cameronovo zpracování Vetřelců.
L. A. - Přísně tajné (1997)
Tak tady mě dostal Russel Crowe co by mlátička bez mozku, perfektní detektivní gangsterka o špíně a dobru. Nebudu se dlouze rozepisovat, tohle je prostě lahoda!!!
Leon (1994)
Další filmové klišé, chcete-li. Ale mě film dostal svou emotivností a místy brutální chladností. Všichni kvalitně podali herecké výkony. Leon citlivka, to musíte vidět...
Sedm statečných (1960)
Těžká klasika westernového světa a vynikající remake. To je prostě film, který viděli všichni a jestli ne, tak ho musí vidět, bez ohledu na komentáře...
Město bohů (2002)
Tak tenhle film je retrospektivní lahoda z poněkud drsného prostředí, které zatím není okoukané, tedy strategie mafiánských intrik jsou trochu nové, přesto klasické. Film si rozhodně získá diváka hned zpočátku pro svou energii Ria de Janeira...
Thelma a Louise (1991)
Smrtonosná jízda, kamarádství až za hrob dosazené do příběhu, kde se pokazí všechno, co může, ale i tak film ukazuje romantiku v těchto situacích. Film je doopravdy jízda. Perfektní výběr herců. 90% (Film není v žádném skloňovaném pádu feministický, jak se lze dočíst v erudovaných komentářích a opravdu dvě hlavní představitelky NEtvoří tvrdé jádro feministického klubu.)
Dvanáct (2007)
Tak rusky realistické (pro nás možná trochu divadelní), ale krásná detektivní rozplétající se epika uprostřed takřka jedné místnosti, zbožňuji tu různorodost lidí, charakterů, které se vyvíjejí, nejsou stavové, ale tokové. Film mě dostal, a to na 95%.
Match Point - Hra osudu (2005)
To je tak Dostojevski-film, prudce dramaticky zvratové a táhlé napínavé, neuvěřitelně Dostojevské. Ještě teď mi nemůže zpomalit srdce. Některé části jsem musel jemně popohnat a la na to nemám nervy. Mrazivě poučné? Jak pro koho. Pro mě určitě. Allen jak ho neznám. Smekám před tímto dílem. Film jde do TOP. 100%