Oblíbené seriály (10)
Akta X (1993)
Ztraceni (2004)
Dr. House (2004)
Mentalista (2008)
24 hodin (2001)
Pro mne jeden z nejlepších seriálů co jsem kdy viděl - ne li nejlepší - hezky mi doplnil duo X Files a Lost na královský triumvirát. Na poslední sérii jsem čekal jak miminko na Vánoce ..... psáno v Lednu 2020 při opakovaném sledování 1 řady
Kriminálka Miami (2002)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Alias (2001)
Kriminálka Anděl (2008)
Strážce duší (2005)
No Akta X to opravdu nejsou - je otázka, jestli něco podobného v Čechách vůbec natočit jde. Pokud se na Strážce budu koukat z roviny běžné televizní produkce, určitě si ty hvězdičky zaslouží.