Recenze (324)
Zakletý v čase (2009)
Tak trochu jiny Benjamin Button :) aspon ve mě vzbuzoval stejný emoce, někdy ukápne slza driv než se něco stane :)
Invictus: Neporažený (2009)
Hodně rozvelké, ne tak emocionálně silné, ale přeci jenom v tom je duše a Morgan je jejím kapitánem. P.S.: Morgan si pro něj jde..:)
Harry Brown (2009)
Just like that .
Fenomén (1996)
Klasicky romanticky film z 90.let, které se dneska ani nemohou tocit, vlivem premrstenych diskursu, mixem toho,co moderrni doba vyzaduje, reziseri uz tak nepremysli, nemaj takovou volnost a ta volnost je tady znat. Magic : )
Goofy na výletě (1995)
Kvuli tomuto filmu jsem dal kazetak k televizi a nahral zvuk, abych si to mohl vecer poustet. Dokonce jsem se naucil prvni pisnicku, jak jsem to miloval :)) Tak to na me jako dite dost zapusobilo a to asi slo ne.
Americký zločin (2007)
Je to také brutálnější Smrt pannen, ale dalo se z toho vyzdímat víc.
Barva peněz (1986)
Dobrý Newman, ale oscar měl patřit Woodsovi, ten ho ale v tý době ještě nepotřeboval...holywoods jury sux.
Klementýnka (1985) (seriál)
Jediné, co si z tohoto serialu pamatuju bylo to, že patřil k mým oblibeným, spolu s Tátou sekáčem..nj..bylo mi tak sedm osm = )
Americký gangster (2007)
Serpico by byl urcite spokojeny: )
Frigo elektrikářem (1922)
Docela revoluční vynálezy nemyslíte. ))