Recenze (324)
Transformers (2007)
"Nepřišel jsem léčit rakovinu, ale bavit lidi." (c) M.Bay..a ja se bavil : )
Muzikál ze střední (2006) (TV film)
Ok, Ok..z pozice mého vnitřního dítěte.. Sladký pár, Sladcí záporáci, Sladké písničky a Sladký konec a i když ve většině přídpadů to nevychazí, tady bylo vidět, jak si to hraní užívaj samotný aktéři..Disney; )
V pasti (2005)
Ve filmu se toho moc nedovíme a ke konci jsem už jen čekal, až se obrátí role, protože jakmile se ozval ten drtič opadků..a nedočkal se.
Flash Gordon (1980)
Davam 4* z nostalgie a vzpomínky z dětství, které převládaly, když jsem si tento film pustil po skoro deseti letech, foliové efekty, masky jsou k zasmání a film často moralizuje, ale atmosféra a queen jsou nepřekonatelní: )
Domino (2005)
Držel jsem se na třech hvězdách, ale jakmile začalo hrát Tom Jones & Stereophonics - Mama Told Me Not To Come tak jsem musel přihodit; )
Ostrov pokladů (1990) (TV film)
Nejzdařilješí filmová adaptace.
Válka světů (2005)
A jaký by to mělo mít konec, přijde Bruce Willis a začne odstřelovat jednoho po druhym...?
Zbraň davového šílenství (1997) (TV film)
Nevraživost dvou magnátů a v pozadí dopad na běžnou rodinu.
Vrána: Město andělů (1996)
Jednicka a dvojka jsou povedé. Trojka mě nepřesvědčila. Nečekal jsem,že tento film překoná první díl, ale jsem fanouškem Vrány, tak jsem si to užíval. Vincent mi nevadil, spíše naopak a nádherná Mia byla už jen perličkou
Ruka zabiják (1999)
nadherne absurdni a nadherna jessica alba. Jestli si říkáte při filmech,tak tohle se nemůže stát a ono se to nakonec nestane,pz hrdina vetsinou uhne...tak tady se to stane