Recenze (299)
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
BALAST! Téma to tedy bylo parádní, ale celkově bohužel promrhané a v některých částech utopené doslova v diletantismu...Díly u kterých nevíte kam schovat hlavu před nekonečnou trapností, s topornejma hereckejma výkonama, střídaj epizody, kdy vše docela funguje, má to vtip a člověk se nadmíru dobře baví. Nepochopitelné, větší balast jsem snad neviděl! Ve všech dílech skvělej Noha, ve většině solidní a přirozená Pavlovičová. Cina nechutně přehrával, Termerová slizká a Macháček se tomu všemu v nepatřičných momentech prostě smál.
To se vysvětlí, soudruzi! - Srdečné pozdravy z lázní (2024) (epizoda)
Zkoumal jsem, zda je zakopanej pes ve scénáři, že je tenhle seroš balast jak na houpačce. No a i když nevim kdo je scénáristka Vaňková, tak ty díly u kterých je podepsaná zrovna ona patřej k jedinejm smysluplnejm!
To se vysvětlí, soudruzi! - Balada pro Kozlopíra (2024) (epizoda)
Pár povedenejch vtípků paskvil nezachrání. Jedna hvézda za výbornýho Nohu.
Tancuj Matyldo (2023)
Průměrnej film s nadprůměrnou Reginou. Karla už jsem viděl zahrát o dost líp, ostatní do počtu. Téma silný, ale využitý tak napůl plynu. Toť vše...
To se vysvětlí, soudruzi! - Paní, vy jste vdova! (2024) (epizoda)
Zklamání:( Po slabém 1. díle šla s každým dalším kvalita i zábava nahoru, už už se zdálo, že by to nakonec mohl být neotřelý a povedený seroš. A pak přijde takováhle demence. Díl bez hlavy a paty, s od á do zet idiotskym zazděním hlavního příběhu (námět by byl good) a s ještě nedostižně trapnější paralelní slepicí! Z celého dílu vtipná a uvěřitelná pouze Pavlovičová, díky níž -vzhledem k tomu, že takovejchhle nadějí mezi našima mladejma hercema fakt moc nevidim- to nepošlu rovnou do odpadu. Zbývá jen doufat, že se tvůrci vzpamatujou a ještě to nějak zachráněj...
To se vysvětlí, soudruzi! - Copak je to za veksláka (2024) (epizoda)
Vzestupná tendence, každopádně. Já se tentokrát bavil, obzvlášť Noha je estébák k pohledání:)) Je vidět, že to tu mnozí berou příliš vážně, přitom je to především nadsázka a satira...
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizoda)
Konečně v naší TV nějaký neotřelý námět! Bohužel, provedení zatím hodně rozpačité, nedotažené a ne moc humorné, což se ale s každým dalším dílem (psáno po čtvrtém) vždy o stupínek zlepšuje, zvlášť co se týče nadsázky a vtipu. Macháček fajn:)
Kosmonaut z Čech (2024)
Mimozemskej Hanuš a českej Fanúš, už chybí jen Škopkovic Maruš:)) No tak je tam aspoň do trojky fenka Lenka:) Ale spravedlivě, zas taková trága to nebyla, film má fajn vizuál i atmosféru, žádný zběsilý teenagerovský space masakr, ale hloubavé rozvážné tempo a překvapivě je docela oukej i Sandler. Jenže zásadní problém je právě v té "hloubce", protože všechny ty nekonečné rádoby filozofické úvahy a rozmluvy jsou bohužel jen snůškou totál banálních klišé, která mohou ohromit tak leda nezralýho adolescenta! Což znamená, že ve výsledku je to vlastně dosti o hovně... i když jako pocitovka to celkem funguje. Jednu hvězdu přidávám za fotku Remka (kdo si všiml?), to mě fakt pobavilo:)
Bratři (2023)
Promarněná šance. Bezemoční, totál nenápadité a paradoxně převážně nenapínavé ztvárnění jednoho z nejkontroverznějších příběhů naší historie - to je pomalu stejnej hřích jako nechat bezostyšně poslat svoji rodinu do krimu... Solidní Tatiana a nadějných prvních patnáct minut. .
Top Gun: Maverick (2022)
Nahoru dolů, nahoru dolů, stejně jak v tý stíhačce. Tenhle film má nahoře ve vzduchu kurevský napětí a doslova skvostnou akci, na zemi je to ale snůška předvídatelných klišé, patosu, tupýho testosteronu a jalovejch dialogů. Njn, tak už to bohužel v posledních letech chodí... Jenže já chci i akční biják komplexní a byly doby, kdy to šlo, vzpomeňte třeba na Skauta, Lethal Weapon apod. Takže strýčku Tome, i když povedenější než kdysi Top Gun, za mě tři hvězdy s odřenejma ušima... a to se nebudu bavit o klasický propagandě válečný americký síly.