Recenze (58)
Rocky Horror Picture Show (1975)
Ne, fakt nemůžu jinak než 5* :-D
Escobar (2017)
Jenom tak lehce to klouže po povrchu.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Takže na jistotu, že jo ? Nejhorší a zcela nekonzistentní scénář v podobě krátkých epizod a vtipů založených na trapnosti, který absolutně ignoruje svět Star Wars a logiku všeobecně. J.J. Abrams to scénáristicky a režijně zpracoval ve stylu Uwe Bolla. Dialogy "postav" (super hrdinů neMarvelu), už jsou jen pomyslnou třešní na dortu z hoven. Ten film je v podstatě horror.
Sex a lži na Riviéře (2000)
A ve francouzském originálním znění je to ještě lepší. :-D
Avengers: Endgame (2019)
Ultimátní a důstojné zakončení díla 22 filmů, sice už bez Stana Lee, ale pořád za něj !!!
Z pekla (2001)
Comicsové předloze to pochopitelně nesahá ani po paty.
Vetřelec: Covenant (2017)
Shlédnout a zapomenout. Zajímavý komentář: Lima.
Hlídač č. 47 (2008)
WTF ? Trochu nepovedená předělávka starého filmu.
Anthropoid (2016)
EPIC FAIL ! Za tohle by se měl někdo oficiálně omluvit. Odkaz na pravý film zde: http://www.csfd.cz/film/8301-atentat/komentare/
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Super příběh i postavy, ale akce veškerá žádná, ještě o fous horší než předešlý díl a mimochodem podruhé už se na to ani nemusíte dívat, protože už budete všechno vědět, film na jedno použití.