Recenze (182)
Sex po telefonu (1996)
Je to trapas. zaujimalo by ma kto na toto nahovoril Halle Berry.
Boeing 747 v ohrožení (1996)
Preco Steven zomrel?????? Lebo to mal Kurt zvládnut sám. Keby si tam Steven zahral viac bol by to trhák. škoda. ***** hviezdičiek su za Steveho.Ale je to urcite najsvetlejsi bod zo vsetkych boeingov. no nemam pravdu. :)))))))
Přepadení 2: Temné území (1995)
Podla mna je toto pokračovanie lepšie ako prvé prepadnutie. Davam ***** hviezdiciek. štyri su za seagala jedna je za protivneho siveho idiota a Morrisa.
Přepadení v Pacifiku (1992)
Asi jediný Seagal ktorého som pretlačil do mojej TOP 10. A myslím že zaslúžene. Stallone má Ramba, Bruce Willis má Johna McClanea, Arnold má Terminátora, Keanu má Nea, Harrison Ford má Indiana Jonesa, Wesley má Bladea, Steven má Caseyho Rybacka. No a Casey Ryback je dámy a páni VELKÝ FRAJER.
Scary Movie: Děsnej biják (2000)
Najlepšia parodia akú som kedy videl.
Přátelé (1994) (seriál)
Super. Joey je najlepšííííííí
Scary Movie 3 (2003)
Pár krát som sa zasmial ale inač nuda.
Žába k zulíbání (2002)
Celkom slušná priemerná komédia s Rob Shneiderom ktory ukázal ze je vynikajúci komik.Hraje drsnáka ale aj ženu pričom vyzerá ako buzík. Dávam *** hviezdiciek
Batman začíná (2005)
Ra's Al Ghul v podaní Neesona je pre mňa najsilnejší aspekt filmu. Batman začína pre mňa ostáva neprekonaný Temným Rytierom, a práve kvôli tomu, že som tam Ra's Al Ghula veľmi postrádal.
Profesionál (2001)
Vy ste asi nenormálny. mne sa ten film páčil.Uz vidim ze kto nema rad seagala dá mu hned odpad! aj ked ten film nevidel.smutné