Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
jeden z mala serialov, ktory si udrzuje stale vysoky standard
Lovci duchů (2005)
toto by som pozeral od rana, do vecera. a dalsi den zase a zase, az do konca zivota a nic by mi nechybalo :)
Kravaťáci (2011)
Skvele! Vobec vas pravo nemusi zaujimat a Suits si aj tak zamilujete
Perníkový táta (2008)
Krok za krokem (1991)
Jmenuju se Earl (2005)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
skoda, od 4. serie kvalita serialu rapidne klesla, ale kazdopadne, do topky rozhodne patri