Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Velký Gatsby (2013)
Neodolatelný Leonadro a jeho úsměv, pro který bych udělala cokoliv .. Aaach .. Jinak solidně natočené drama, které občas přechází v nudné pasáže, které následně vygradují do scény plné emocí .. Jsem nadšená. :)
Podfukáři (2013)
Skvělé! Rychlý spád, dynamické, zábavné, napínavé, nepředvídatelné, prostě .. PERFEKTNÍ! Jsem nadšena! Jenom nechápu, jak J. Eisenberg může mluvit tak rychle! BOMBA.
Michael Jackson's This Is It (2009)
Čistá duše (2001)
Počátek (2010)
Doteď nechápu, proč nezískal Oskara za nejlepší film a scénář .. je to bomba!
Obhájce (2011)
Já ten film prostě žeru! Můžu se na něj dívat stále dokola a nepřestává mě bavit.. navíc M. McConaughey je tady prostě skvělý .. :)) a já ho asi miluju ! :-D