Recenze (792)
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
"Remember who the real enemy is." Já jsem nadšená, Jednička se mi líbila, ale žádný skvost to nebyl. Za to tento film je vynikající. Vše, co bylo u jedničky špatně zde napravili. Hudba i kamera byla lepší a obecně změna režiséra filmu rozhodně pomohla! A musím vypíchnout kostýmy! To je prostě skvost co mají ti lidé na sobě. Speciálně Katniss v civilu... Byla jsem nadšená, že hone honem nevyřešili věci mimo arénu, aby se dostali co nejdříve k boji. Naštěstí dění mimo arénu bylo věnováno naprosto odpovídající množství času. Bylo mi jasné, že tento film budu milovat, už když jsem na něj šla po čtvrté do kina. Ale až po shlédnutí finální části jsem se ujistila, že je tento film nejlepším dílem filmové ságy HG. (I druhou knížku považuji za nejlepší). Obsazení vedlejších postav mimochodem výborné. Phillip Hoffman, Jeny Malone, nebo Sam Claflin? Výborní Opravdu ten film zbožňuji. *
Panna nebo orel (2010)
"That's the beauty of being a girl in high-school: people hear you had sex once and BAM - you're a bimbo." Mě to bavilo! :) Prakticky jediné, co mě na tomhle filmu rozčilovalo byla Amanda Bynes. Její poslední role ve které jsem jí snesla byla She's the Man a od té doby nic! Emma Stone super, Dan Byrd ještě lepší :) Lisu Kudrow mám ve filmech taky ráda a tady mě bavila :) Plus myslím že má tenhle film nejlepší rodičovský pár ve světě filmu so far :D Zvlášť jejich fóry o adopci jejich syna :) Paráda :) 5*
Protivný sprostý holky 2 (2011) (TV film)
"Mess with me fine, mess with my family you're dead!" V hlavní hrdince se většina teen holek vzhlédne, jelikož je odvážná, silná, atd atd ale film je to špatný. Narozdíl od prvních mean girls tohle je přitažené za vlasy. Hackování kamer, ničení životních snů a sabotování profese rodičů... Všechny 3 představitelky Mean girls mám ovšem ráda. Speciálně Claire Holt a ten její přízvuk :) 2*
Protivný sprostý holky (2004)
"That is so fetch!" Proč ne. Je to vtipné, má to relativně rychlý spád, člověk se nenudí a má to jasný happyend. 4*
Mezi námi děvčaty (2003)
"What are you? Get away, you clone freak!" Moc super film :) Skvělé hlášky, vtipné scény :) Ideální na odpočinek :) 4*
Paul McCartney: My Valentine (2012) (hudební videoklip)
Víte jak na mě videoklip působí? Představte si třeba ve škole že je zkoušení. Je tam šprtka Natalie co ví a zná vše a pak je tam zhulenej Johnny, který ještě ani neotevřel učebnici a chytá se toho svého pomysleného stébla :D Natalii Portman já prostě ráda nemám. Johnnyho naopak velmi, ale asi v tomhle neumím najít to hlubší umění který tady popisujete... Ale song hezkej tho... :D 3*
Thor (2011)
"Whoever holds this hammer, if he be worthy, shall possess the power of Thor.'" Tenhle film si pustím kdykoli moc ráda :) Místo Natalie Portman bych tam teda hodila kohokoli jiného, prostě proto že ji nemám ráda, ale jinak je herecké obsazení dokonalé! :) 5*
Marvel One-Shot: Item 47 (2012)
Bavilo dost :) Lizzy mám ráda už od dob Mean Girls, a že mi jí předhodí Marvel bych nečekala :) 4*
Marvel One-Shot: Agent Carter (2013)
Povedené :) Hayley Atwell a její přízvuk... :) 5*
Marvel One-Shot: A Funny Thing Happened on the Way to Thor's Hammer (2011)
"Excuse me! I also have this gun!" :D Parádní :) 5*